Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES: R-däck 4/100 205/50 15
1877 besök totalt
wiking72
Malmö
Här sen Aug 2004
Inlägg: 681


Trådstartare
SÄLJES: R-däck 4/100 205/50 15

4st toyo r-däck 205/50 15 med 7x15 4/100 alu fälgar säljes
4000:- +frakt




_________________
Stefan Lindh

Hade Kadett GTE -75:a med 2,5 TIC
Bygger Manta B med 3.0 TIC

https://www.facebook.com/groups/143972045710733/?fref=ts
Citera
wiking72
Malmö
Här sen Aug 2004
Inlägg: 681


Trådstartare
Sensommarpris 3000:- + ev frakt

_________________
Stefan Lindh

Hade Kadett GTE -75:a med 2,5 TIC
Bygger Manta B med 3.0 TIC

https://www.facebook.com/groups/143972045710733/?fref=ts
Citera
Niklas
Ljungby
Här sen Mar 2004
Inlägg: 543



ET och mönsterdjup? Navhål?

_________________
/Niklas Holmlöv
Mx5 turbo
Citera
Lilla_Vargen
Ljungaskog, Ö-a
Här sen Jun 2005
Inlägg: 345



Ser ut att vara ET 26 eller 28
och skulle tro det kan röra sig om 57,1mm centrum...

ATS Cup till Golf Mk2 ?!?!?!?

_________________
Mårten Svensson
Lupo "GT-bahn edition" är numera "pallbockedition"

Polo 1.4 16v Openair GT-barn edition. Barnpulka som äe stuntdubble för Lupon...
Citera
wiking72
Malmö
Här sen Aug 2004
Inlägg: 681


Trådstartare
Tror ET är 26
Suttit på en gammel Opel
Navhålet o mönsterdjup får jag återkomma med
Däcken köpta förra året och körda 1 gång på Knutstorp

_________________
Stefan Lindh

Hade Kadett GTE -75:a med 2,5 TIC
Bygger Manta B med 3.0 TIC

https://www.facebook.com/groups/143972045710733/?fref=ts
Citera
wiking72
Malmö
Här sen Aug 2004
Inlägg: 681


Trådstartare
Re:

Niklas skrev:
ET och mönsterdjup? Navhål?


ET 26 Mönster djup mellan 3,5-5mm
Navhålet fick jag till 57mm med tumstock
Aluline heter fälgarna

_________________
Stefan Lindh

Hade Kadett GTE -75:a med 2,5 TIC
Bygger Manta B med 3.0 TIC

https://www.facebook.com/groups/143972045710733/?fref=ts
Citera
Norlin
Vänersborg ich
Här sen Sep 2005
Inlägg: 438



Taget.
Betalt & klart, väntar på leveransen.

_________________
Martin W. Norlin

"For a moment, nothing happened. Then, after a second or so, nothing continued to happen."
Citera
wiking72
Malmö
Här sen Aug 2004
Inlägg: 681


Trådstartare
Tackar för en smidig affär

_________________
Stefan Lindh

Hade Kadett GTE -75:a med 2,5 TIC
Bygger Manta B med 3.0 TIC

https://www.facebook.com/groups/143972045710733/?fref=ts
Citera
Norlin
Vänersborg ich
Här sen Sep 2005
Inlägg: 438



Upphämtat.
Har packat upp ett hjul & ser resten lika bra ut är jag helnöjd.
Tack för en smidig affär.

_________________
Martin W. Norlin

"For a moment, nothing happened. Then, after a second or so, nothing continued to happen."
Citera
SÄLJES
SÄLJES: R-däck 4/100 205/50 15
1877 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande