| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÅLD!
|
908 besök totalt |
|
SÅLD!
HP PAVILION DV2-1140 (modellen med inbyggt 3G modem) säljes nyformaterad med Windows 7 Home Premium (32bitars) med installationsskivor vid sidan om. Även en svart axelväska till datorn medföljer. Info om datorn: Storlek / upplösning 12,1 " / 1280 x 800 Bakgrundsbelysning LED Processor AMD Athlon Neo MV-40 1,6 GHz Minne 2 GB (max:4 GB) Minnestyp So-DIMM DDR2 Hårddisk 250 GB, 5400 RPM, SATA, optisk enhet Nej Grafikkort Radeon HD 3410 512 MB 3G HSDPA 7.2 Mbit/s, HSUPA 5.76 Mbit/s Bluetooth v2.0 Anslutningar USB 2.0-anslutning 3 st RJ-45-anslutning 1 st VGA-anslutning 1 st HDMI-anslutning 1 st 3,5 mm-ljudanslutning, ut 1 st 3,5 mm-ljudanslutning, in 1 st Batteri 6 cells Tangentbord Numerisk del Nej Inbyggt pekdon Touchpad operativsystem Microsoft Windows 7 Home Premium, 32-bit Generell information Minneskortläsare xD, SD/SDHC, MMC, Memory Stick, MS Pro Inbyggd webbkamera Ja Dimensioner (B x D x H) 292 mm x 240 mm x 32,7 mm Vikt 1,73 kg Allt originalemballage finns kvar och datorn är i ypperligt skick! Nästan som ny, helt utan överdrifter! Pris: 4500kr Som referens, det här är vad en ny UTAN inbyggt 3G modem kostar: http://www.dustinhome.se/pd_50102321 Förvisso med lite mer ram och större hårddisk, men med windows Vista. |
![]() |
SÄLJES
SÅLD!
|
908 besök totalt |
