| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: MB 230 Automat 1988 - Vinterbil/dragbil? 5000kr
|
447 besök totalt |
|
SÄLJES: MB 230 Automat 1988 - Vinterbil/dragbil? 5000kr
Hjälper farsan att sälja sin Mercedes 230 Automat från -88. ca 33000 mil. Bilen har underhållits ordentligt med regelbundna servicar och reparationer när så har behövts. Effekten är på 131hk vilket räcker fint för att köra brett när det är vinterväglag. Bilen fick två tvåor hos sbp för en månad sedan. En spindelled som kostar 300 spänn och parkeringsbroms som tog lite för dåligt. Bilen har dragkrok och är i allmänhet en rätt trevlig bil. Nyskattad. Förvånansvärt lite rost med tanke på årsmodellen. Bilen är grafitgrå. Pris: 5000 kanske? Skambud övervägs också. :-) /Björn 0733 - 51 41 70 bjorn.ek@mindgrape.se _________________ Björn Ek AlfaRomeo Alfetta 1976 Banmötesgruppen Club Alfa Romeo Svezia |
![]() |
SÄLJES
SÄLJES: MB 230 Automat 1988 - Vinterbil/dragbil? 5000kr
|
447 besök totalt |
