| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: SLICKS Yokohama A005 200/580-15, 4st
|
2047 besök totalt |
|
SÄLJES: SLICKS Yokohama A005 200/580-15, 4st
Testades nya på Rejsaträffens första kväll 2008 när det var hysteriskt mycket köande bilar. Fick nog max 10 varv den kvällen och motorstyrningen fuckade dessutom så jag fick aldrig upp tempen i dom. Vågar man säga knappt inskrubbade?? Förvarade enligt konstens alla regler. Kolla gärna nypriset på dessa (heter 190/580 numera). Ett måste på SMA-körningar va?? Återkommer med pris. EDIT: Minst 2500kr vill jag ha (gissar att ett nytt däck kostar mer) Bilder kommer, skickas ej. Besöker Sthlm och Gbg emellanåt, jobbar i Malmö. 0418-50357 _________________ Mattias Habenicht HMS |
||
|
Har numera plockat hem dom från garaget och granskat. Dom är mycket mjuka i gummit och lär betta som sjutton. Knappt inskrubbade som sagt och jag har nog plockat upp mer gummi än jag slitit eftersom jag aldrig hann få upp tempen. Undrar om dom ens har en heat cycle.
_________________ Mattias Habenicht HMS |
||
|
Re:
Satt perfekt på mina 7-tummare gissar att 7.5 funkar också. Dom är storleksmässigt som ett 205-50-15 _________________ Mattias Habenicht HMS |
||
![]() |
SÄLJES
SÄLJES: SLICKS Yokohama A005 200/580-15, 4st
|
2047 besök totalt |
