Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
680 besök totalt |
Fjädrar till m3 e30
hej jag har en liten fråga angående fjädrar till m3 e30. min bror har köpt nya koni dämpare och vet inte vad han skall köpa för fjädrar tacksam för tips. h&r eller eibach? eller har ni något annat förslag? _________________ ERCUP segrare 2008 Porsche sports cup 8C segrare 2010 Nordictimeattack SM segrare 2014 |
||
Re: Fjädrar till m3 e30
Jag kan rekommendera progressiva JSS från örebro stötdämpar & fjäderservice om du ska köra med gatdäck. Med R-däck så är BMW Motorsports regnkit klockren men utan inställningsmöjligheter. Om några månader kan jag svar på om Ground Controls coiloverkit med Eibach fjädrar är bra. _________________ bmw bmwsson |
||
BMW Motorsports regnkit kan man köpa dom fjädrarna lösa och till vilket pris? dämpare har han ju redan och var får man tag på eibach fjädrar?
_________________ ERCUP segrare 2008 Porsche sports cup 8C segrare 2010 Nordictimeattack SM segrare 2014 |
||
Du köper fjädrarna på BMW. Jag köpte ju hela kittet men jag kan tippa på att det blir 6-7000 bara för fjädrarna. Lite dyrt kanske... Det är Eibachfjädrar om nån undrar. |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
680 besök totalt |