| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Racelogic Traction control. Ställbar antispinn SÅLD!
|
604 besök totalt |
|
SÄLJES: Racelogic Traction control. Ställbar antispinn SÅLD!
Har en Traction Control från Racelogic liggande. Samma firma som gör Performancebox och Driftbox. Den är ställbar d.v.s man kan välja hur mycket slip (hjulspinn) man tillåter. Många anser att det är en förträffligt hjälpmedel vid bankörning med effektstarka 2wd bilar. Den funkar i princip på alla motorer med tändstift och max 6cyl. Har man ABS-sensorer så kan man nog använda den signalen så slipper man montera fler hjulgivare. http://www.racelogic.co.uk/index.php Jag har huvudenheten (kostar runt 7000:- idag), en sats med racelogics hjulsensorer (kostar väl nästan 4000:- idag), manöverenheten med en ratt på samt dokumentation och mjukvara. Säljer hela systemet för 4000:- (allt oanvänt i nyskick). Finns i Sundsvall, kan skickas. SÅLD! _________________ Oskar Rosenlund |
![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Racelogic Traction control. Ställbar antispinn SÅLD!
|
604 besök totalt |

