Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÅLD: Opel Rekord 2.2i GL -86
1395 besök totalt
Peter Eklöf

Här sen Nov 2002
Inlägg: 1647


Trådstartare
SÅLD: Opel Rekord 2.2i GL -86

Opel Rekord (E2), 2.2i GL -86
- 16900mil
- manuell låda


Har kört med bilen under hela vintern, skicket är ok, det finns lite småsaker att fixa, det behövs nya brombelägg fram, stötdämparna är rätt trötta fram, givaren till soppamätarn glappar den med

EDIT:
har fixat följande;
- bytt till en Bosch generator (funkar kalas)
- bytt spolarmunstycket
- skarvat avgassystemet
- monterat sommarhjulen (JP 15tummare)

Bilen är påställd och skattad, nästa besikning nu i Maj.


Bilen är SÅLD

mvh Peter
Citera
Peter Eklöf

Här sen Nov 2002
Inlägg: 1647


Trådstartare
Citera
Illegal_racer
Östra ljungby
Här sen Mar 2011
Inlägg: 3

Ny på att skriva
inlägg i forumet


Tjena var finns bilen? mvh Niklas

_________________
Niklas dahlquist
Citera
Peter Eklöf

Här sen Nov 2002
Inlägg: 1647


Trådstartare
Re:

Illegal_racer skrev:
Tjena var finns bilen? mvh Niklas


Hej Niklas, bilen finns i Eskilstuna.

mvh Peter
Citera
Illegal_racer
Östra ljungby
Här sen Mar 2011
Inlägg: 3

Ny på att skriva
inlägg i forumet


Hade bilen klarat en resa ner till skåne tror du? och hade man möjligtvis kunnat komma och kolla på den i helgen? l

_________________
Niklas dahlquist
Citera
Peter Eklöf

Här sen Nov 2002
Inlägg: 1647


Trådstartare
Re:

Illegal_racer skrev:
Hade bilen klarat en resa ner till skåne tror du? och hade man möjligtvis kunnat komma och kolla på den i helgen? l


Hej, jag skulle tro det går alldeles utmärkt att köra ner den till Skåne.
Du kan kika på bilen antingen på lördag eller på söndag, vilketsom går bra för mig.. du kan väl PM'a mig ifall det blir aktuellt.

mvh Peter
Citera
SÄLJES
SÅLD: Opel Rekord 2.2i GL -86
1395 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande