Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES: NY Recorstol + NYTT Sabelt 3" 4-p + NYA Slicks 18"
1445 besök totalt
Bosse L
Tyresö
Här sen Feb 2003
Inlägg: 2050


Trådstartare
SÄLJES: NY Recorstol + NYTT Sabelt 3" 4-p + NYA Slicks

Har så smått börja städa ur det överfyllda garaget...
Hittade en ny aldrig monterad Recarostol märkt FIA 1999
(lämplig för trackdays, osäker på kommande regler för SBF-bes)
Dito sidofästen och skenor (oöppnat i kartong)
Nytt Sabelt 3" 4-punktbälte i kartong FIA godkänt 2011 ut.
om SBF fattar vettgit beslut den 8:e gäller det nationellt även efter 2011...
(bältet går att expandera till 6-punkt)
2 st Nya Dunlop Racing slicks 280/690R/18" Porsche Super Cup

bilder finns på: http://www.retrospectivemotorsport.se/gallery_74.html

Kom med ett seriöst bud!

edit: lade till två slicks

_________________
Bosse Lindman
"En bil som har registreringsplåtar är ointressant"
www.retrospectivemotorsport.se
Citera
farsan
Hunnebostrand
Här sen Nov 2007
Inlägg: 176



1000:- för bältet?
Mvh Andreas

_________________
Andreas Schönemann
Citera
Stettler
Stockholm
Här sen Maj 2010
Inlägg: 48



Bjuder 1000;- för stolen.

_________________
Christer de la Dette
Citera
Jorpa
Stockholm-Grödinge
Här sen Apr 2004
Inlägg: 213



Bjuder 2000 för stol och sidomonteringssatsen

_________________
Jhonny Kokko
Citera
Evers
Västerås
Här sen Feb 2006
Inlägg: 479



bjuder 2500 för stol och sidofästen.

_________________
Christoffer Evers

Squadra Corse
Citera
Jorpa
Stockholm-Grödinge
Här sen Apr 2004
Inlägg: 213



Bud 3000 för stol med fästen

_________________
Jhonny Kokko
Citera
Exit

Här sen Maj 2008
Inlägg: 1728



Kan bjuda 3500 kr för stol med fästen och skenor men en förutsättning är att stolen passar mig som är 182 cm. Vad är det för modell (så att jag kan kolla upp måtten??)..

M v h

// Johan
Citera
Bosse L
Tyresö
Här sen Feb 2003
Inlägg: 2050


Trådstartare
Stolen är en Recaro SPG med FIA märkning 8855-1999 (kan ev vara ok enl SBF reglement fortfarande, men är som sagt osäker)

Jag är 1,87 lång och satt bra i denna stol, när jag provade ut körställningen i det avstannade bygget jag tänkt ha stolen till.

Daterade upp mig på nypriset :
Nypris Stol 9130:-,
så ett bud i närheten av 50% av nypriset känns väl inte allt för grisigt med tanke på att stolen är helt oanvänd?

Recaro konsol för sidomontage FIA godkända: Nypris 1490:-
Recaro Glidskenor. lågbyggda, Nypris 1080:-
Dessa är som sagt oöppnande i originalförpackning!
Köpte dessa för att jag tröttnade på lågprisfabrikanten, som blir glappa och rangligsa på race säsong eller två...
Hoppas dessa iaf är värda lite mer än halva nypriset

Är på resande fot idag så resten svarar jag på i kväll.

_________________
Bosse Lindman
"En bil som har registreringsplåtar är ointressant"
www.retrospectivemotorsport.se
Citera
Staffan Bergholm
Täby
Här sen Nov 2002
Inlägg: 2324



4.000 för stol och fästen

1.200 för bältet

_________________

Staffan Bergholm, 911 TURBO -91
Citera
Bosse L
Tyresö
Här sen Feb 2003
Inlägg: 2050


Trådstartare
Stol med skenor och konsol SÅLT.

däck och bälte finns kvar.

_________________
Bosse Lindman
"En bil som har registreringsplåtar är ointressant"
www.retrospectivemotorsport.se
Citera
SÄLJES
SÄLJES: NY Recorstol + NYTT Sabelt 3" 4-p + NYA Slicks 18"
1445 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande