| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Finn fem fel... näää... finn nått nytt!
|
1180 besök totalt |
|
_________________ Magnus Thomé
|
||||
|
Re:
Nä... vet. Den tänkta större träffen efter sommaren är jag nog lite osäker på hur det blir, vi får se, det kommer inte någon mer info om det förrän om ett tag hursomhelst. Sen hade vi ju den mindre bilkontrollsträffen tänkt på Malmby, jag tar och skriver i den tråden strax. Som jag sagt förr, Rejsa är normalt inte en träffarrangör, det har blivit några enstaka (väldigt trevliga) undantag dock
------ Meeeennn hursomhelst.... Det som var nytt på bankalendersidan är att det numera finns en knapp för att komma direkt till en träffs eftersnackstråd och även införträfftråd om det finns någon. Lättare att hitta helt enkelt, införträffarforumet är ganska fullknökat och jag fick ett tips via PM som jag klurade på och det blev denna lösning _________________ Magnus Thomé
|
||||
|
Re:
|
||||
|
Re:
Ja det blir nog bra, blir en del pill att uppdatera kontinuerligt men det ser vettigt ut. En (liten) baksida är att om man bara går till banåkakalendersidan rakt av så får man ju med automatik bara se datum fr.o.m. idag och framåt. Inte så många eftersnackstrådar i kalendern då Men om man klickar i "Visa från början av året" och klickar på "Kör sökningen" så får man upp allt, även det som varit före idag och därmed även eftersnackstrådarknappar _________________ Magnus Thomé
|
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Finn fem fel... näää... finn nått nytt!
|
1180 besök totalt |