Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES: Helt nytt Nira i3+
5740 besök totalt
hoppet23
Örebro
Här sen Maj 2011
Inlägg: 2

Ny på att skriva
inlägg i forumet

Trådstartare
SÄLJES: Helt nytt Nira i3+

Ska nu sälja mitt nira i3+, är helt nytt i kartong. Säljes billigt då projektet är nedlagt och är i pengarbehov.
Det som medföljer är
.* NIRA i3+ hårdvara
* Generellt kablage för anslutning till givare, strömförsörjning och ställdon
* Kabel för kommunikation med dator
* omfattande manual på svenska
* Den mycket användarvänliga och avancerade anpassningsmjukvaran NIRA rk


Priset då? Köptes för 9900:- , säljes nu för endast 6000kr vid snabb affär.

Hämtas helst på plats i örebro, kan skickas men då mot förskottsbetalning.

Ring vid intresse, 0734-444490

_________________
Emil Myhre
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 42443

Forumägare
Forumägare

Hej!

Du har fått en del klagomål på andra ställen. Ingen som klagat här på Rejsa så jag vill inte paja din försäljning. Men jag rekomenderar att man handlar av dig genom affär på plats, dvs hämtar grejor på plats och betalar på plats.

_________________
Magnus Thomé
Citera
Peter_1982
Ljungby
Här sen Jan 2006
Inlägg: 1105



Jag hoppas innerligt att ingen annan köpt detta, då jag själv betalade 6000kr till hans bankkonto imorse.

Ska inte måla fan på väggen ännu, alla kan bättra sig, men lite nervös blir man ju...

_________________
Peter Sternersson
Citera
Peter_1982
Ljungby
Här sen Jan 2006
Inlägg: 1105



Nu har jag gjort en polisanmälan mot Emil Myhre, Örebro för bedrägeri.

6000kr sattes in på måndag morgon, och därefter går det inte att få svar på varken sms eller telefonsamtal.
Efter att ha fått reda på hans andra affärer på bland annat TPC så var det ju ganska enkelt att räkna ut vad det handlade om.
Igår gav jag Emil ett ultimatum att han kunde få sätta tillbaka mina pengar till mitt konto innan kl 15 idag om han ville göra rätt för sig, men då detta inte skedde så gjorde jag helt enkelt en anmälan.
För att man ska komma till rätta med den här personen är det såklart jätteviktigt att alla som utsatts, hur små summor det än må vara, gör en polisanmälan.

om någon undrar om ärendenummer eller dylikt kan ni PMa mig.

_________________
Peter Sternersson
Citera
Rsjerry
Hedekas
Här sen Mar 2005
Inlägg: 1346



Fan vad tråkigt att du handlade innan Magnus varning kom

Fy fan för sånt här folk thumbs down

_________________
Jerry Albertsson

www.albertssonracing.se
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 42443

Forumägare
Forumägare

Re: SÄLJES: Helt nytt Nira i3+

hoppet23 skrev:
Ska nu sälja mitt nira i3+, är helt nytt i kartong. Säljes billigt då projektet är nedlagt och är i pengarbehov.
Det som medföljer är
.* NIRA i3+ hårdvara
* Generellt kablage för anslutning till givare, strömförsörjning och ställdon
* Kabel för kommunikation med dator
* omfattande manual på svenska
* Den mycket användarvänliga och avancerade anpassningsmjukvaran NIRA rk


Priset då? Köptes för 9900:- , säljes nu för endast 6000kr vid snabb affär.

Hämtas helst på plats i örebro, kan skickas men då mot förskottsbetalning.

Ring vid intresse, 0734-444490


Låser tråden tills vidare. Hoppas verkligen det löser sig.

_________________
Magnus Thomé
Citera
SÄLJES
SÄLJES: Helt nytt Nira i3+
5740 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande