| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Garagerensning Opelprylar + Massa mer!
|
3434 besök totalt |
|
SÄLJES: Garagerensning Opelprylar + Massa mer!
Har lite prylar som jag inte har någon användning av för tillfället. Kan skickas över hela sverige, ev frakt betalas av köparen. Finns annars i Sandviken trakten för hämtning. Skicka PM eller ring på telnr 0702985995 Intercooler 60x30cm stort cellpaket, Dump fastsvetsad. 1000kr
Kelhin förgasarbrygga, tror den har suttit på någon 750, Ca 26mm storlek Med insug för Opel Corsa A 1.4 (Passar säkert 1.2 och 1.3) Tror det sitter större munstycken än original. 1500kr
Extraktorgrenrör Opel C20XE. Hemsnickrat som funkar klockrent. Sitter anslutning för avgastemp. 450kr H&R Cupkit till Opel Corsa A (Kanske passar på B också) Endas fram, funkar fint ser dock lite slitna ut. Sänker 60mm 300kr
Spridare Volvo T5 391cc@3.8bar nr: 0280 155 830 2st 100kr
Spridare Opel C20XE 214.4cc/min @ 3bar 0280 150 744 5st Spridare BMW 528 e28 0280 150 714 6st Opel + Volvo spridarna 120kr för alla eller 20kr st
Fulerails C20XE 1 med pluggad btr 60kr 1 utan btr 30kr 2 med btr 50kr/st
LMM's nr 0280 212 015 100kr nr 0280 212 007 100kr nr 0280 202 202 50kr
Kylare troligtvis Kadett GSi eller Astra GSi Inkl elfläkt 150kr
Förgasare till WV LT 31 med fler, passar bensin 6an 150kr
Spjällhus Ford 2.9 skaffa ett till och bygga separata spjäll? 40kr
Databox och kabelhärva till Volvo 240, minns inte exakt all info, googla nummret. 100kr
Framlampor Kadett C, reflektorer ser bra ut. 150kr
Framlampor omega A, Ena reflektorn pyttelite rost på, duger på bruksbilen. 100kr
Blinkers trorligtvis Opel Astra F, behövs putsas något för att se perfekt ut. 100kr
Blinkers Ford Mondeo årsmodell runt -98 100kr
Dimljus Ford Mondeo årsmodell runt -98 ena glaset har annan struktur men skiljer inte mycket 75kr
Topplock WV Lupo 1.0 med grenrör och insug, saknar spjällhus. 400kr
Gasflaska Mison 18 5Liter. Om inte minnet sviker så är den nyfylld. 1100kr Tror det är tveksamt att skicka den dock.
Husqvarna Warmvind 4000, Går att köra på diesel och fotogen, kanske tjockare olja också Har bara provkört enstaka gång. 500kr
_________________ Jonas Hjälsten |
![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Garagerensning Opelprylar + Massa mer!
|
3434 besök totalt |
