| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
adolfssons composite kvalite?
|
1804 besök totalt |
|
är på gång o ska beställa en del plast till bilen men kan nån berätta hur kvalite o passform osv är på deras prylar för bilen är ju i första hand en gatbil som används på banträffar o ingen rallycross bil. _________________ ulf edgren |
|
Jag tycker kvalitén är utmärkt på acm:s grejor. Åtminstone förr hade han lite enklare och billigare grejor till BMW som kallades för rallycrossdelar. Jag köpte nåt ur det sortimentet och det var just rallycrosskvalitet.
Men det vanliga sortimentet verkar mycket bra, åtminstone av det jag köpt. _________________ Markus Johansson BMW M3E46 ESS BMW 2002 |
|
Kompisen har deras kolfiberhuv och baklucka på sin 740 och jag tycker det sitter ganska bra och då tog han "race" delarna utan fästen för gångjärn och utan klarlack.
_________________ Daniel Ollikkala 200sx rs13 - Mantorp 1:34.56 (2011) Sviestad 1:05.15 (2012) Honda Civic Type-R - Mantorp 1:34.293 (2018) Sviestad 1:05.67 (2019) |
|
Jag har sett delar från början av företagsstarten och även sådant som har kommit ut från gjuteriet alldeles nyligen. Enligt mitt tycke var delarna var så pass bra att det var svårt att se skillnaden på en avgjutning och en orginaldel på de delar jag sett från 2007. Nu är det fortfarande bra saker som kommer från hans produktion men inte samma finish på tillskärning. Kan hända att de delar jag sett nyligen är "måndagsex" men jag skulle i alla fall inte tveka att lägga en beställning hos honom.
_________________ /Mikael Olofsson Lancia Delta Integrale EVO -91(Såld) Lancia Delta Integrale EVO -92 Repsol (Projekt) |
![]() |
Skruva banåkabil
|
1804 besök totalt |