| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Inför träffar
2012-07-20 Prova på Bankörning med Thed Björk, Sviestad
|
9411 besök totalt |
|
Snart är det dags för våran heldagskörning tillsammans med Thed Björk.
Boka in detta i kalendern. Återkommer med mer info inom kort.
Välkomna! _________________ g3acing Linköpings Motorsällskap Kristoffer Grennberger |
||
|
Hmm, jag tycker att Thed borde få låna Polestars nya leksak som instruktörsbil.
_________________ Fredrik Nyström EVO VI TME -00 C220 d kombi -16 |
||
|
Kommer
Får man ha den här Thed som instruktör i sin egen bil för att förbättra sig? I så fall lär det klockrent! Instruktörer verkar i vanliga fall inte finnas nånstans (om man inte hyr en privat, men det blir sjukt dyrt).
|
||
|
Ska försöka pricka in detta evenemanget... (trots semestrar).
Thed har man ju fajtats med förr.... Farbror Falk nr31, Thed nr25.
Eftersom jag står i startledet före Thed måste jag väl ha kvalat bättre...
|
||
|
Re:
Thed kommer vara med under dagen på banan, dels kan man åka med honom som passagerare (vet inte än vilken bil det blir som han kommer köra), dels så kan Thed åka med och vara instruktör om man vill. Båda delarna kan vara väldigt lärorika. Mvh Rikard _________________ Rikard Karlsson, TBR-Racing Teamrepresentant MSLS/Östgöta Racing Kassör, LMS Racingsektion |
||
|
Med en gnutta tur så är Alfan ban-klar till 20/7!
Har sett olika tider, både på posters (8-16) och under Prova på bankörning / Datum och tider (9-16) på er hemsida. Jag antar att det är 8-16 som gäller? Mvh Magnus _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||
|
Re:
Körtiden börjat 9.00 och pågår till 16.00 _________________ Niklas Jonsson Billös och klubblös
|
||
|
|
||
|
Re:
Äsch... Kommer inte... Tight att hinna allt på semestern... Ha det så kul...
|
||
|
Fan ta förbannade jävla Biltema!!!!
Momentnyckel för 699 kr fungerade EN gång! När jag skulle använda den för 2:a gången idag så vred den av skruven istället för att klicka. Jag hade på känn att nåt var på tok, hade lossat skruven för hand och ställde in nyckeln på 70 Nm istället för 140. Men det räckte alltså inte - den klickade aldrig. Det gjorde skruven
Så jag missar bankörningen imorgon- får leta efter nån verkstad istället. Känner ni nån i Stockholm som kan plocka resten av skruven ur hjulnavet?
_________________ Martin Brzezinka Racing is a state of mind |
||
![]() |
Inför träffar
|
9411 besök totalt |