Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES: BMW E36 323
684 besök totalt
PimPim
Gotlänning som bor numera i Vetlanda/Småland
Här sen Aug 2006

Trådstartare

Har en BMW 323 Coupe som jag har tröttnat på o tänkt bli av med snabbt o smidigt helst byte mot en BMW e39 touring...Skall ev med tiden skaffa hund bla. Vem vet kanske är framtida banbil detta

Den har skavanker som dålig lack men rost finns men inte alls farligt enligt mig.Troligen för den är Sv-såld
Trolig bussning i bakvagnens som börjar bli dålig, spricka i framrutan..skeva framskivor o termostat som är trött.
Men delar finns,har nya skivor o belägg,termostat o vattenpump liggandes..Besiktad till slutet av denna månad.

Positivt med bilen,mycket motor o lådan går kalas fin,inredningen är hel o fin,bilder kan skickas.Har elhissar,el uppvärmda stolar, C-lås,nackstöd bak.

Detta är som sagt ingen ny bil men den fixar man detta så är det en kalas bra bruksbil dvs ingen utställningsbil

Pris runt 14 tusen eller bud..Gäller vid snabb affär..o då får ni med en bra stereo som sitter i bilen.

Maila på jimmie.lundin@live.se eller PM lättast få kontakt med mig plus vill inte telefonen skall ringa mitt i nätterna.

Bilen kan tas till Småland,Oskars- eller Nynäshamn...Vid affär

Mvh

Jimmie

Tack till

JE Balans & Motor
Citera
SÄLJES
684 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande