Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
1, 2, 3 ... 21, 22, 23 >> 9 besök senaste veckan (181077 totalt) |
1
Midvinternattens köld är svår Ute i skogen vilse jag går Rena slumpen förde mig hit Till Tomtens verkstad som lyser av flit Nyfiket jag undrar, vad är det han gör? Jag tror jag stannar en tid här utanför! "Inte tjuvkika" man sen barn fått höra Men det är precis vad jag tänker göra! ![]() _________________ Ove Sponton Det var inte jag. Dessutom var det ingen som såg mig. |
||
|
||
Woho!!
Med tanke på hur tyst det varit kring ditt fantastiska projekt på sista tiden är förväntningarna uppskruvade till max ![]() |
||
Det jag mest är fundersam över är att första inlägget är postat när den ÄKTA RIKTIGA GENUINA REGELRÄTTA SANNA AUTENTISKA julkalendern gick på TV, får inte ihop det här
![]() Detta blir julklander nummer två som ska följas, trotts trådskaparens tvivelaktiga barnasinne.. _________________ M a r k u s E c k e r b r a n d h Porsche 924 |
||
_________________ A.n.d.e.r.s.:-:.K.l.i.n.g.b.e.r.g AC Cobra 427 S/C Replica Fyfabian Bobbycar https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=92529 |
||
2
Midvinternattens köld berör På ett rutigt bord har Tomten lagt rör Skeptiskt jag undrar: Vad är det här? Det kan väl inte bli nåt av det där? Nåväl, min nyfikenhet jag måste stilla Det är väl bara att fortsätta vänta och läget gilla ![]() _________________ Ove Sponton Det var inte jag. Dessutom var det ingen som såg mig. |
||
|
||
+1! |
||
|
||
Detta är mer plågsamt än när jag skrotade min Mustang -68 i diket.
![]() ![]() _________________ A.n.d.e.r.s.:-:.K.l.i.n.g.b.e.r.g AC Cobra 427 S/C Replica Fyfabian Bobbycar https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=92529 |
||
Ja, va fan! Börja med morgonupdates för att sedan strunta i det när veckan sätter igång.
![]() Skärpning. Ge mig dagens lucka nu! ![]() |
||
3
Midvinternattens mörker och sorg Vad fan gör han, är det en vedkorg? Ska jag sitta här där det är mörkt och kallt? Då förväntar jag mig få se nåt riktigt ballt! Vad det där ska bli det vill jag veta, och jag vet nog var jag ska leta. Tre dar mot Jul det redan lackat Tills i morgon har jag mig in i Tomtens dator hackat! ![]() _________________ Ove Sponton Det var inte jag. Dessutom var det ingen som såg mig. |
||
Man känner sig som värsta tjackpundaren. Vilken tillfredställelse läsningen ger. Jag kommer stå mig flera timmar på det där.
![]() ![]() |
||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
1, 2, 3 ... 21, 22, 23 >> 9 besök senaste veckan (181077 totalt) |