| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÅLDA: 2st Sparco Sprint V
|
1605 besök totalt |
|
Re:
Kan bara gratulera dig som står utanför momsen! Det och skatten är en av mina högsta drömmar att kunna stå utanför, pma gärna om hur du tagit dig till! Priset är baserat på mitt inköpspris på grejerna som medföljer, dvs underreden samt bultar OMPHC872, Bultsats, stol, 2 st, 138,00 kr S/S490, Sparco Sidofästen, stål (Svart, S/S490BLK), 2 st, 1.080,00 kr S/S823, Sparco Sprint 5 (Svart, S/S823BLK), 2 st, 3.850,00 kr Dvs 5068:- Jag tänkte att efter att ha förvarat dessa i mitt garage i ca ett år att 2000:- vore skäligt att dra av mot vad jag angivit var det faktiska nypriset. Men med den 2 dagar långa erfarenhet jag nu har av att sälja dessa stolar för utsatt pris skulle jag kunna lagt på lite pengar då stolarna faktiskt redan är sålda (för utsatt pris!?!?) samt att ca 4 pers står på kö varav två inte ens prutat och en tredje gick upp till utsatt pris när jag förklarade vilken placering han hade i kösystemet.. Hoppas du kan sova bättre nu när du vet lite hur jag tänkt, All välgång och lycka! // Patrik _________________ Patrik Höglund |
||
|
Re:
Haha, sideburned! :-) Den med momsen va rolig, försäljning till privatperson har i hela mitt liv varit momsad, om man inte köper "svart" på ett företag då. Ring till StreetPerformance och säg att du vill köpa dom för 3200 eftersom du är privatperson :-) Jag hade gärna köpt dom för 3k... :-( _________________ Tony Tegheim - Mooseville Performance https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=23282 www.mooseville-performance.com |
||
![]() |
SÄLJES
SÅLDA: 2st Sparco Sprint V
|
1605 besök totalt |