Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
1519 besök totalt |
från 50-270km/h ca. Startar på 2:an & kör 5:an ut, kör man 6:an ut blir det 340km/h
![]() ![]() http://www.youtube.com/watch?v=aAi_M _________________ Mikael Bergström 964 whp M5E34 TURBO |
Alltså, sorry
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ ![]() |
acc är fränt
![]() MEN...& nu är jag väl medveten om att trådskaparen kanske rent av är den som kör den röda M5:an ![]() det må vara fränt att köra ifrån en miljon-klassens sportbil, MEN medan dom sedan kör hem & ställer sina bilar & går in på kaffe så får du renovera motor.... Vad menar jag med detta? Deras bilar har en garanti & en bra mycket längre livstid än våra garagetrimmade supersportbils-dödare...märk väl, jag skrev VÅRA ![]() & precis som Magnus skriver....våra bilar är inte utan kompromisser & i fallet BMW:n så hängs den nog av föga lätt när det börjar svänga eller när det gäller 0-100 km/h på gatdäck & vanlig asfalt ![]() Dock kan jag inte låta bli att hålla med om att det alltid är lika kul att köra ifrån 10 ggr dyrare bilar än det man själv har ![]() _________________ B "barre" Mårtensson Audi urquattro -85 Audi 80 GTE quattro -86 _______________________ SLC Kalmar, ORM AB, Astanders Eng, Kalmar Bläster & lack |
Sjukt coolt Micke!
Släng upp en bild här i tråden på bakvagnen så Herrarna ovanför fattar hur bra den hookar med normala däck ![]() _________________ Erik Wedlund Nurburgring 7.14.8 BTG Z06 Nurburgring 7.40 BTG 996 Turbo Mantorp 1.23.7 Carrera S Gelleråsen 1.18.40 M3e36 Gelleråsen 1.11.5 996 turbo |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
1519 besök totalt |