| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Hjälp insugsfråga
|
629 besök totalt |
|
Hjälp insugsfråga
Hej! Behöver ytan där stora luftburken nu sitter till annat. Insuget är ca 5" i ytterdiameter. Först tänkte jag ha en 5>3" reduceringsböj i silikon till ett rör med ett filter ned bakom lampan. Hittar dock inga sådana så har någon en ide på hur jag ska lösa detta? Dvs en böj från insuget ned i framskärmen där tändspolen sitter på bilden där ett avskärmat filter ska sitta.
_________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||
|
Surfar man med Chrome kan man högerklicka och välja sök på Google efter bilden och jag gjorde det hamnade jag på ett forum där jag hittade följande text åt dig:
as for the induction system, the filter stays clean as new, doesn't rub on anything, and seems to give it an extra ooommph from the 'seat of the pant' dyno. the intake boot is from a late model digifant VW GTI 16v. it's a tight fit but well worth the effort. very thick and sturdy. not to mention, it has the cone in the center to help maintane high cfms. i used an old trick to get it on there. it was about 3-4mm too small and it's very sturdy and not to flexible. so i boiled it for 10 mins, snag it with some leather gloves, ran outside, stuck my hand through the opening, pushed it on and pulled it towards myself until it slid on. no issues at all. _________________ M a t s K l i n g l ö f MGB GT 1967 |
||
|
Re:
Tack! Blir att googla skrotar nu mao. _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||
![]() |
Skruva banåkabil
Hjälp insugsfråga
|
629 besök totalt |