Senast ändrad av TS, 19 Feb 2011 22:49, ändrad totalt 1 gång
SÄLJES: Aldrig använd Recaro Pro Racer
Säljer en Recaro Pro Racer, endast provmonterad. Tillverkad 2004. Har stått under sitt plastskynke i verkstaden sen jag köpte den ny. Nu är bilen såld och stolen över...
Pris: 7.000:- eller hbj.
Svara på pm här eller tel/sms till 0707-200 370
Här är stolens mått enl önskemål...
_________________ Tobbe Sällfors
BMW 2002, Grupp 2
Nürburgring Nordschleife: 9.11
Abbe o
Gävle
Här sen Jan 2005
Inlägg: 3796
19 Feb 2011 21:15
Hej,
Hur bred är ytan man sitter i? och stolens total bred?
Mvh Abbe.
_________________ Abdol Oskowi.
BMW Club Schweden.
TS
Gbg
Här sen Dec 2007
Inlägg: 186
Trådstartare
16 Apr 2011 07:53
Fin stol... Köp nu inför våren
_________________ Tobbe Sällfors
BMW 2002, Grupp 2
Nürburgring Nordschleife: 9.11