Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES: Aldrig använd Recaro Pro Racer
1609 besök totalt
TS
Gbg
Här sen Dec 2007
Inlägg: 186


Trådstartare
SÄLJES: Aldrig använd Recaro Pro Racer

Säljer en Recaro Pro Racer, endast provmonterad. Tillverkad 2004. Har stått under sitt plastskynke i verkstaden sen jag köpte den ny. Nu är bilen såld och stolen över...
Pris: 7.000:- eller hbj.

Svara på pm här eller tel/sms till 0707-200 370







Här är stolens mått enl önskemål...


_________________
Tobbe Sällfors
BMW 2002, Grupp 2
Nürburgring Nordschleife: 9.11
Citera
Abbe o
Gävle
Här sen Jan 2005
Inlägg: 3796



Hej,

Hur bred är ytan man sitter i? och stolens total bred?

Mvh Abbe.

_________________
Abdol Oskowi.

BMW Club Schweden.
Citera
TS
Gbg
Här sen Dec 2007
Inlägg: 186


Trådstartare
Fin stol... Köp nu inför våren

_________________
Tobbe Sällfors
BMW 2002, Grupp 2
Nürburgring Nordschleife: 9.11
Citera
SÄLJES
SÄLJES: Aldrig använd Recaro Pro Racer
1609 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande