Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES: 235/40R18 TOYo R888
1, 2   >>
4987 besök totalt
Tobbe Svensson
Vid Vätterns södra spets
Här sen Aug 2008
Inlägg: 597


Trådstartare
SÄLJES: 235/40R18 TOYo R888

4 st Toyo R888 235/40R18 som det är minst 97% kvar på. Har rullat 5 varv på kullen, 3 varv på Mantorp och 25 mil på gatan. PRIS: 8 000:- / 4 st.

NYPRIS 12 000:-!!

Vid intresse skicka PM, lr fråga i tråden!


_________________
_________________

Torbjörn Svensson
81 BTG


BMW M8 COMPETITION -21
FORD RANGER WILD TRACK -18
TRAFIC -17
Och alltid nån/några gamla Volvos.
Citera
Tobbe Svensson
Vid Vätterns södra spets
Här sen Aug 2008
Inlägg: 597


Trådstartare
Re: SÄLJES: 18" BMW / RONDELL 0204

Nu med rätt priser!

_________________
_________________

Torbjörn Svensson
81 BTG


BMW M8 COMPETITION -21
FORD RANGER WILD TRACK -18
TRAFIC -17
Och alltid nån/några gamla Volvos.
Citera
Ralphsdäck
Sjuntorp
Här sen Maj 2007
Inlägg: 353



Skulle vilja köpa vingen....vad kostar den??

_________________
MVH /Best Regards Ralph

Ralph's Däck AB
Mjölnaregatan 4
461 32 Trollhättan
0520-44 44 99
www.ralphsdack.com
Citera
Tobbe Svensson
Vid Vätterns södra spets
Här sen Aug 2008
Inlägg: 597


Trådstartare
Re:

Ralphsdäck skrev:
Skulle vilja köpa vingen....vad kostar den??


Hemskt lessen Roffe men säljer inte vingen löst, men tar du bilen så ingår ju givetvis vingen!

_________________
_________________

Torbjörn Svensson
81 BTG


BMW M8 COMPETITION -21
FORD RANGER WILD TRACK -18
TRAFIC -17
Och alltid nån/några gamla Volvos.
Citera
Tobbe Svensson
Vid Vätterns södra spets
Här sen Aug 2008
Inlägg: 597


Trådstartare
Re: SÄLJES: 18" BMW / RONDELL 0204

thumbs up

_________________
_________________

Torbjörn Svensson
81 BTG


BMW M8 COMPETITION -21
FORD RANGER WILD TRACK -18
TRAFIC -17
Och alltid nån/några gamla Volvos.
Citera
Ralphsdäck
Sjuntorp
Här sen Maj 2007
Inlägg: 353



Köper du min vinge köper jag din

_________________
MVH /Best Regards Ralph

Ralph's Däck AB
Mjölnaregatan 4
461 32 Trollhättan
0520-44 44 99
www.ralphsdack.com
Citera
Tobbe Svensson
Vid Vätterns södra spets
Här sen Aug 2008
Inlägg: 597


Trådstartare
Re: SÄLJES: 18" BMW / RONDELL 0204

thumbs up

_________________
_________________

Torbjörn Svensson
81 BTG


BMW M8 COMPETITION -21
FORD RANGER WILD TRACK -18
TRAFIC -17
Och alltid nån/några gamla Volvos.
Citera
Tobbe Svensson
Vid Vätterns södra spets
Här sen Aug 2008
Inlägg: 597


Trådstartare
Re: SÄLJES: 18" BMW / RONDELL 0204

thumbs up

_________________
_________________

Torbjörn Svensson
81 BTG


BMW M8 COMPETITION -21
FORD RANGER WILD TRACK -18
TRAFIC -17
Och alltid nån/några gamla Volvos.
Citera
Tobbe Svensson
Vid Vätterns södra spets
Här sen Aug 2008
Inlägg: 597


Trådstartare
Re: SÄLJES: 18" BMW / RONDELL 0204

UPP......

_________________
_________________

Torbjörn Svensson
81 BTG


BMW M8 COMPETITION -21
FORD RANGER WILD TRACK -18
TRAFIC -17
Och alltid nån/några gamla Volvos.
Citera
kandevik
sverige
Här sen Mar 2007
Inlägg: 70



Hellu Hellu.

jag letar slicks.

har du några som ja kan åka med ?=)
pris isf.antingen till mina rondell 9,5" eller compomotive 8"

slå mig gärna en signal annars. 0704854583

//Kandevik

_________________
mattias kandevik
Citera
Tobbe Svensson
Vid Vätterns södra spets
Här sen Aug 2008
Inlägg: 597


Trådstartare
Re:

kandevik skrev:
Hellu Hellu.

jag letar slicks.

har du några som ja kan åka med ?=)
pris isf.antingen till mina rondell 9,5" eller compomotive 8"

slå mig gärna en signal annars. 0704854583

//Kandevik


Tjenare!

Har uppdaterat annonsen lite, kolla om det kan va nåt som passar för dig.
För du måste åka 18", eller?

//Tobbe

_________________
_________________

Torbjörn Svensson
81 BTG


BMW M8 COMPETITION -21
FORD RANGER WILD TRACK -18
TRAFIC -17
Och alltid nån/några gamla Volvos.
Citera
kandevik
sverige
Här sen Mar 2007
Inlägg: 70



tja...a verkar som jag måste ha 18" fram pga av bromsarna tyvärr..

skicka gärna ditt telenummer i pm så kan jag ringa dig ist..dom slicksen du har kan ev funka nämligen.=)

//Kandevik

_________________
mattias kandevik
Citera
Tobbe Svensson
Vid Vätterns södra spets
Här sen Aug 2008
Inlägg: 597


Trådstartare
Re:

kandevik skrev:
tja...a verkar som jag måste ha 18" fram pga av bromsarna tyvärr..

skicka gärna ditt telenummer i pm så kan jag ringa dig ist..dom slicksen du har kan ev funka nämligen.=)

//Kandevik


Haj haj!

PM skickat!

_________________
_________________

Torbjörn Svensson
81 BTG


BMW M8 COMPETITION -21
FORD RANGER WILD TRACK -18
TRAFIC -17
Och alltid nån/några gamla Volvos.
Citera
Tobbe Svensson
Vid Vätterns södra spets
Här sen Aug 2008
Inlägg: 597


Trådstartare
Re: SÄLJES: 18" BMW / RONDELL 0204

Då åker den upp...igen!

_________________
_________________

Torbjörn Svensson
81 BTG


BMW M8 COMPETITION -21
FORD RANGER WILD TRACK -18
TRAFIC -17
Och alltid nån/några gamla Volvos.
Citera
Tobbe Svensson
Vid Vätterns södra spets
Här sen Aug 2008
Inlägg: 597


Trådstartare
Re: SÄLJES: 235/40R18 TOYo R888

ebbOT skrev:
4 st Toyo R888 235/40R18 som det är minst 97% kvar på. Har rullat 5 varv på kullen, 3 varv på Mantorp och 25 mil på gatan. PRIS: 8 000:- /st.

NYPRIS 12 000:-!!!



Vid intresse skicka PM, lr fråga i tråden!


_________________
_________________

Torbjörn Svensson
81 BTG


BMW M8 COMPETITION -21
FORD RANGER WILD TRACK -18
TRAFIC -17
Och alltid nån/några gamla Volvos.
Citera
Rydband
Trelleborg
Här sen Apr 2006
Inlägg: 82



Är intresserad av 2st, går det att lösa?

_________________
@ndre S@ndbEURrg
Citera
Tobbe Svensson
Vid Vätterns södra spets
Här sen Aug 2008
Inlägg: 597


Trådstartare
Re:

A.Rydberg skrev:
Är intresserad av 2st, går det att lösa?


OM någon annan vill ha dem andra 2 som blir över, annars passar jag!

//Tobbe

_________________
_________________

Torbjörn Svensson
81 BTG


BMW M8 COMPETITION -21
FORD RANGER WILD TRACK -18
TRAFIC -17
Och alltid nån/några gamla Volvos.
Citera
Ztellan

Här sen Feb 2004
Inlägg: 5



Re:

ebbOT skrev:
A.Rydberg skrev:
Är intresserad av 2st, går det att lösa?


OM någon annan vill ha dem andra 2 som blir över, annars passar jag!

//Tobbe


Jag är intresserad av de andra 2...

//Ztellan

_________________
Ztellan Nilsson

Kör: Porsche GT3 MKI -00
Mini JCW -11
Citera
Tobbe Svensson
Vid Vätterns södra spets
Här sen Aug 2008
Inlägg: 597


Trådstartare
Re:

Ztellan skrev:
ebbOT skrev:
A.Rydberg skrev:
Är intresserad av 2st, går det att lösa?


OM någon annan vill ha dem andra 2 som blir över, annars passar jag!

//Tobbe


Jag är intresserad av de andra 2...

//Ztellan


Har skickat PM till er båda som var intresserade av 2 st! OSA!

//Tobbe

_________________
_________________

Torbjörn Svensson
81 BTG


BMW M8 COMPETITION -21
FORD RANGER WILD TRACK -18
TRAFIC -17
Och alltid nån/några gamla Volvos.
Citera
Tobbe Svensson
Vid Vätterns södra spets
Här sen Aug 2008
Inlägg: 597


Trådstartare
Re: SÄLJES: 235/40R18 TOYo R888, SPARA 4 000:-!!

ebbOT skrev:
4 st Toyo R888 235/40R18 som det är minst 97% kvar på. Har rullat 5 varv på kullen, 3 varv på Mantorp och 25 mil på gatan. PRIS: 8 000:- / 4 st.

NYPRIS 12 000:-!!

Vid intresse skicka PM, lr fråga i tråden!



Passa på, snart är det dax igen..... thumbs up

_________________
_________________

Torbjörn Svensson
81 BTG


BMW M8 COMPETITION -21
FORD RANGER WILD TRACK -18
TRAFIC -17
Och alltid nån/några gamla Volvos.
Citera
Tobbe Svensson
Vid Vätterns södra spets
Här sen Aug 2008
Inlägg: 597


Trådstartare
Re: SÄLJES: 235/40R18 TOYo R888, SPARA 4 000:-!!

Passa på, snart är det dax igen..... thumbs up[/quote]

_________________
_________________

Torbjörn Svensson
81 BTG


BMW M8 COMPETITION -21
FORD RANGER WILD TRACK -18
TRAFIC -17
Och alltid nån/några gamla Volvos.
Citera
SÄLJES
SÄLJES: 235/40R18 TOYo R888
1, 2   >>
4987 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande