|
Tobbe Svensson
Vid Vätterns södra spets
Här sen Aug 2008
Inlägg: 597
Trådstartare

17 Dec 2010 20:05
Senast ändrad av Tobbe Svensson, 14 Mar 2011 20:56, ändrad totalt 15 gånger
SÄLJES: 235/40R18 TOYo R888
4 st Toyo R888 235/40R18 som det är minst 97% kvar på. Har rullat 5 varv på kullen, 3 varv på Mantorp och 25 mil på gatan. PRIS: 8 000:- / 4 st.
NYPRIS 12 000:-!!
Vid intresse skicka PM, lr fråga i tråden!
_________________ _________________
Torbjörn Svensson
81 BTG
BMW M8 COMPETITION -21
FORD RANGER WILD TRACK -18
TRAFIC -17
Och alltid nån/några gamla Volvos.
|
Tobbe Svensson
Vid Vätterns södra spets
Här sen Aug 2008
Inlägg: 597
Trådstartare

20 Dec 2010 18:46
Re: SÄLJES: 18" BMW / RONDELL 0204
Nu med rätt priser!
_________________ _________________
Torbjörn Svensson
81 BTG
BMW M8 COMPETITION -21
FORD RANGER WILD TRACK -18
TRAFIC -17
Och alltid nån/några gamla Volvos.
|
Ralphsdäck
Sjuntorp
Här sen Maj 2007
Inlägg: 353

21 Dec 2010 08:09
Skulle vilja köpa vingen....vad kostar den??
_________________ MVH /Best Regards Ralph
Ralph's Däck AB
Mjölnaregatan 4
461 32 Trollhättan
0520-44 44 99
www.ralphsdack.com
|
Tobbe Svensson
Vid Vätterns södra spets
Här sen Aug 2008
Inlägg: 597
Trådstartare

21 Dec 2010 16:19
Re:
| Ralphsdäck skrev: | | Skulle vilja köpa vingen....vad kostar den?? |
Hemskt lessen Roffe men säljer inte vingen löst, men tar du bilen så ingår ju givetvis vingen!
_________________ _________________
Torbjörn Svensson
81 BTG
BMW M8 COMPETITION -21
FORD RANGER WILD TRACK -18
TRAFIC -17
Och alltid nån/några gamla Volvos.
|
Tobbe Svensson
Vid Vätterns södra spets
Här sen Aug 2008
Inlägg: 597
Trådstartare

26 Dec 2010 19:37
Re: SÄLJES: 18" BMW / RONDELL 0204
_________________ _________________
Torbjörn Svensson
81 BTG
BMW M8 COMPETITION -21
FORD RANGER WILD TRACK -18
TRAFIC -17
Och alltid nån/några gamla Volvos.
|
Ralphsdäck
Sjuntorp
Här sen Maj 2007
Inlägg: 353

27 Dec 2010 07:51
Köper du min vinge köper jag din
_________________ MVH /Best Regards Ralph
Ralph's Däck AB
Mjölnaregatan 4
461 32 Trollhättan
0520-44 44 99
www.ralphsdack.com
|
Tobbe Svensson
Vid Vätterns södra spets
Här sen Aug 2008
Inlägg: 597
Trådstartare

04 Jan 2011 08:18
Re: SÄLJES: 18" BMW / RONDELL 0204
_________________ _________________
Torbjörn Svensson
81 BTG
BMW M8 COMPETITION -21
FORD RANGER WILD TRACK -18
TRAFIC -17
Och alltid nån/några gamla Volvos.
|
Tobbe Svensson
Vid Vätterns södra spets
Här sen Aug 2008
Inlägg: 597
Trådstartare

11 Jan 2011 10:22
Re: SÄLJES: 18" BMW / RONDELL 0204
_________________ _________________
Torbjörn Svensson
81 BTG
BMW M8 COMPETITION -21
FORD RANGER WILD TRACK -18
TRAFIC -17
Och alltid nån/några gamla Volvos.
|
Tobbe Svensson
Vid Vätterns södra spets
Här sen Aug 2008
Inlägg: 597
Trådstartare

18 Jan 2011 22:46
Re: SÄLJES: 18" BMW / RONDELL 0204
UPP......
_________________ _________________
Torbjörn Svensson
81 BTG
BMW M8 COMPETITION -21
FORD RANGER WILD TRACK -18
TRAFIC -17
Och alltid nån/några gamla Volvos.
|
kandevik
sverige
Här sen Mar 2007
Inlägg: 70

19 Jan 2011 15:43
Hellu Hellu.
jag letar slicks.
har du några som ja kan åka med ?=)
pris isf.antingen till mina rondell 9,5" eller compomotive 8"
slå mig gärna en signal annars. 0704854583
//Kandevik
_________________ mattias kandevik
|
Tobbe Svensson
Vid Vätterns södra spets
Här sen Aug 2008
Inlägg: 597
Trådstartare

19 Jan 2011 22:02
Re:
| kandevik skrev: | Hellu Hellu.
jag letar slicks.
har du några som ja kan åka med ?=)
pris isf.antingen till mina rondell 9,5" eller compomotive 8"
slå mig gärna en signal annars. 0704854583
//Kandevik |
Tjenare!
Har uppdaterat annonsen lite, kolla om det kan va nåt som passar för dig.
För du måste åka 18", eller?
//Tobbe
_________________ _________________
Torbjörn Svensson
81 BTG
BMW M8 COMPETITION -21
FORD RANGER WILD TRACK -18
TRAFIC -17
Och alltid nån/några gamla Volvos.
|
kandevik
sverige
Här sen Mar 2007
Inlägg: 70

20 Jan 2011 09:57
tja...a verkar som jag måste ha 18" fram pga av bromsarna tyvärr..
skicka gärna ditt telenummer i pm så kan jag ringa dig ist..dom slicksen du har kan ev funka nämligen.=)
//Kandevik
_________________ mattias kandevik
|
Tobbe Svensson
Vid Vätterns södra spets
Här sen Aug 2008
Inlägg: 597
Trådstartare

20 Jan 2011 12:35
Re:
| kandevik skrev: | tja...a verkar som jag måste ha 18" fram pga av bromsarna tyvärr..
skicka gärna ditt telenummer i pm så kan jag ringa dig ist..dom slicksen du har kan ev funka nämligen.=)
//Kandevik |
Haj haj!
PM skickat!
_________________ _________________
Torbjörn Svensson
81 BTG
BMW M8 COMPETITION -21
FORD RANGER WILD TRACK -18
TRAFIC -17
Och alltid nån/några gamla Volvos.
|
Tobbe Svensson
Vid Vätterns södra spets
Här sen Aug 2008
Inlägg: 597
Trådstartare

27 Jan 2011 20:10
Re: SÄLJES: 18" BMW / RONDELL 0204
Då åker den upp...igen!
_________________ _________________
Torbjörn Svensson
81 BTG
BMW M8 COMPETITION -21
FORD RANGER WILD TRACK -18
TRAFIC -17
Och alltid nån/några gamla Volvos.
|
Tobbe Svensson
Vid Vätterns södra spets
Här sen Aug 2008
Inlägg: 597
Trådstartare

03 Feb 2011 21:10
Re: SÄLJES: 235/40R18 TOYo R888
| ebbOT skrev: | 4 st Toyo R888 235/40R18 som det är minst 97% kvar på. Har rullat 5 varv på kullen, 3 varv på Mantorp och 25 mil på gatan. PRIS: 8 000:- /st.
NYPRIS 12 000:-!!!
Vid intresse skicka PM, lr fråga i tråden!
 |
_________________ _________________
Torbjörn Svensson
81 BTG
BMW M8 COMPETITION -21
FORD RANGER WILD TRACK -18
TRAFIC -17
Och alltid nån/några gamla Volvos.
|
Rydband
Trelleborg
Här sen Apr 2006
Inlägg: 82

08 Feb 2011 11:36
Är intresserad av 2st, går det att lösa?
_________________ @ndre S@ndbEURrg
|
Tobbe Svensson
Vid Vätterns södra spets
Här sen Aug 2008
Inlägg: 597
Trådstartare

08 Feb 2011 16:24
Re:
| A.Rydberg skrev: | | Är intresserad av 2st, går det att lösa? |
OM någon annan vill ha dem andra 2 som blir över, annars passar jag!
//Tobbe
_________________ _________________
Torbjörn Svensson
81 BTG
BMW M8 COMPETITION -21
FORD RANGER WILD TRACK -18
TRAFIC -17
Och alltid nån/några gamla Volvos.
|
Ztellan
Här sen Feb 2004
Inlägg: 5

21 Feb 2011 12:24
Re:
| ebbOT skrev: | | A.Rydberg skrev: | | Är intresserad av 2st, går det att lösa? |
OM någon annan vill ha dem andra 2 som blir över, annars passar jag!
//Tobbe |
Jag är intresserad av de andra 2...
//Ztellan
_________________ Ztellan Nilsson
Kör: Porsche GT3 MKI -00
Mini JCW -11
|
Tobbe Svensson
Vid Vätterns södra spets
Här sen Aug 2008
Inlägg: 597
Trådstartare

22 Feb 2011 15:22
Re:
| Ztellan skrev: | | ebbOT skrev: | | A.Rydberg skrev: | | Är intresserad av 2st, går det att lösa? |
OM någon annan vill ha dem andra 2 som blir över, annars passar jag!
//Tobbe |
Jag är intresserad av de andra 2...
//Ztellan |
Har skickat PM till er båda som var intresserade av 2 st! OSA!
//Tobbe
_________________ _________________
Torbjörn Svensson
81 BTG
BMW M8 COMPETITION -21
FORD RANGER WILD TRACK -18
TRAFIC -17
Och alltid nån/några gamla Volvos.
|
Tobbe Svensson
Vid Vätterns södra spets
Här sen Aug 2008
Inlägg: 597
Trådstartare

28 Feb 2011 18:36
Re: SÄLJES: 235/40R18 TOYo R888, SPARA 4 000:-!!
| ebbOT skrev: | 4 st Toyo R888 235/40R18 som det är minst 97% kvar på. Har rullat 5 varv på kullen, 3 varv på Mantorp och 25 mil på gatan. PRIS: 8 000:- / 4 st.
NYPRIS 12 000:-!!
Vid intresse skicka PM, lr fråga i tråden!
 |
Passa på, snart är det dax igen.....
_________________ _________________
Torbjörn Svensson
81 BTG
BMW M8 COMPETITION -21
FORD RANGER WILD TRACK -18
TRAFIC -17
Och alltid nån/några gamla Volvos.
|
Tobbe Svensson
Vid Vätterns södra spets
Här sen Aug 2008
Inlägg: 597
Trådstartare

06 Mar 2011 19:00
Re: SÄLJES: 235/40R18 TOYo R888, SPARA 4 000:-!!
Passa på, snart är det dax igen.....  [/quote]
_________________ _________________
Torbjörn Svensson
81 BTG
BMW M8 COMPETITION -21
FORD RANGER WILD TRACK -18
TRAFIC -17
Och alltid nån/några gamla Volvos.
|
|