| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Volvo 242 -75.
|
2186 besök totalt |
|
SÄLJES: Volvo 242 -75.
Volvo 242 -75. 10800 mil. Helt original utöver sänkt, spacers + fälgar och annan ratt invändigt. Fullt körbar och allt fungerar. Allt i fronten är nytt vad gäller grill och lyktor. Besiktigad till vintern 2012. GZK 591. Skicka PM med nummer för mer info, ringer upp när jag kan pga väldigt konstiga arbetstider. 17500kr eller högstbjudande.
_________________ Mathias Pelkonen |
|
Sjukt fin Volvo, hade jaghaft plats hade den varit såld till mig nu.
Dock är den inte helt orginal karossmässigt då det är bytt bakända på den, även stolar/baksäte är utbytt på den till inredningen som kom 1982, även "parkbänkarna" är utbytta mot nyare, gillar dock denna skarpt .
_________________ Per Erik Struve Lek: Miata MX-5 NB Bruks: XC60 Sommarbruks: Vectra OPC |
|
riktigt najs..
å så nära mitt jobb också, man ser det nästan på några av bilderna! ;-) Är det 17" fälgar? Motorn misstänker jag är en b21?? _________________ Tobias Svenrot Kör oftast DogeRam2500Cummins, MB Gl, Golf Mk1 Gti-84, Golf Mk1 Gli cab eller något av mina andra (46) fordon! |
|
hmm enligt reg nr, är det en automat med dragkrok!?
Växellåda: AUTOMAT Kopplingsanordning : KULA Verkar inte som den är omreggad efter kroken åkte av å inte ser det ut som det är någon automatlåda idag? _________________ Tobias Svenrot Kör oftast DogeRam2500Cummins, MB Gl, Golf Mk1 Gti-84, Golf Mk1 Gli cab eller något av mina andra (46) fordon! |
|
å även jag är spekulant..
men har ju nåågra andra bilar, men en gammal fräch volvo är man alltid svag för!
Vi får se hur det går! _________________ Tobias Svenrot Kör oftast DogeRam2500Cummins, MB Gl, Golf Mk1 Gti-84, Golf Mk1 Gli cab eller något av mina andra (46) fordon! |
![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Volvo 242 -75.
|
2186 besök totalt |

