Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES: LAGERRENS PÅ HANDSKAR !!!
2616 besök totalt
ÅBR Trackside
Bjärred
Här sen Jan 2010
Inlägg: 90


Trådstartare
SÄLJES: LAGERRENS PÅ HANDSKAR !!!

Vi pumpar ut ca 225handskar till förmån för vårt nya sortiment.
Slutlig uppdatering av handsk-sortimentet följer under närmsta dagarna.
Se mer under "TOKSTOLLE REA" på vår site.

Mvh: Jesper www.flatoutperformance.se

_________________
Jesper Åkesson
www.bjornes-auto.se
www.jjautoparts.se
Citera
ÅBR Trackside
Bjärred
Här sen Jan 2010
Inlägg: 90


Trådstartare
Uppdaterad !!

Handskar till pangpris. Har man en bil för 50000:- och ska köra trackdays mm kan man passa på att lägga >1% av budgeten på att ha bra grepp.

Mvh: Jesper

_________________
Jesper Åkesson
www.bjornes-auto.se
www.jjautoparts.se
Citera
Niklas Falk
Fixhult
Här sen Apr 2004
Inlägg: 20636



Re:

ÅBR Trackside skrev:
Handskar till pangpris. Har man en bil för 50000:- och ska köra trackdays mm kan man passa på att lägga >1% av budgeten på att ha bra grepp.
Perfekt tillfälle att byta ut sina ISo/SBF-handskar till FIA8856-2000 (som behövs för tävlande i Racing from i år).

_________________
Niklas Falk
www.SPVM.se
Citera
Abbe o
Gävle
Här sen Jan 2005
Inlägg: 3796



Hej,
Jag har beställt handskar men har inte fått bekräftelse på ordern eller något sånt, har ni fått ordern?
Mvh Abbe.

_________________
Abdol Oskowi.

BMW Club Schweden.
Citera
NS
Gävle
Här sen Okt 2005
Inlägg: 144



Mina handskar dök upp idag, snabb leverans

_________________
Niclas Söderlindh
Golf mk2
Citera
Abbe o
Gävle
Här sen Jan 2005
Inlägg: 3796



Re:

NS skrev:
Mina handskar dök upp idag, snabb leverans


Hej, när beställde du de?
Mvh Abbe.

_________________
Abdol Oskowi.

BMW Club Schweden.
Citera
ÅBR Trackside
Bjärred
Här sen Jan 2010
Inlägg: 90


Trådstartare
Hej Abbe !!

Skicka ett vanligt mail till mig är du bussig så skickar vi under dagen.
Kan ha blivit fel när du beställde.
(Vi är ju trots allt bara vanliga Homo-sapiens på planeten Tellus, allt kan hända)

Mvh: Jesper ÅBR

_________________
Jesper Åkesson
www.bjornes-auto.se
www.jjautoparts.se
Citera
Abbe o
Gävle
Här sen Jan 2005
Inlägg: 3796



Re:

ÅBR Trackside skrev:
Hej Abbe !!

Skicka ett vanligt mail till mig är du bussig så skickar vi under dagen.
Kan ha blivit fel när du beställde.
(Vi är ju trots allt bara vanliga Homo-sapiens på planeten Tellus, allt kan hända)

Mvh: Jesper ÅBR


Jag tänkte det, att jag lyckades göra fel! Fixar PM senare ikväll!

Mvh Abbe.

_________________
Abdol Oskowi.

BMW Club Schweden.
Citera
Abbe o
Gävle
Här sen Jan 2005
Inlägg: 3796



Mail skickat! tror vi.....

_________________
Abdol Oskowi.

BMW Club Schweden.
Citera
ÅBR Trackside
Bjärred
Här sen Jan 2010
Inlägg: 90


Trådstartare
Hej Abbe !!

Skickas under morgondagen (Måndag)

Mvh: Jesper ÅBR

_________________
Jesper Åkesson
www.bjornes-auto.se
www.jjautoparts.se
Citera
Abbe o
Gävle
Här sen Jan 2005
Inlägg: 3796



Re:

ÅBR Trackside skrev:
Hej Abbe !!

Skickas under morgondagen (Måndag)

Mvh: Jesper ÅBR


Det låter bra! Tack!
Mvh Abbe.

_________________
Abdol Oskowi.

BMW Club Schweden.
Citera
Pentén
Stockholm
Här sen Jul 2008
Inlägg: 583



Hej!
tänkte beställa handskar men jag har ingen koll på handskar, vilka ska man köpa ? =)

Det kommer sitta en vanlig skinnratt i bilen men i framtiden kommer jag vilja byta ut till mocka.

Finns så många märken och modeller så jag blir förvirrad , vilka ska man köpa =)?

Blir mest vanliga bankörningar , inge rally

edit: vilka håller bäst och är bäst av OMP och momo?

_________________
Robert Pentén
7:53 BTG
996 Turbo X50
997 Gt3 CS MK1
997 Gt3 CS MK2
993 C2 ombyggd för bana
993 C2 gatbil
Ferrari 430 Scuderia
BMW 325i E90 för VLN
Citera
Abbe o
Gävle
Här sen Jan 2005
Inlägg: 3796



Fick handskarna idag och de passade fint fint! Tack för snabb!

_________________
Abdol Oskowi.

BMW Club Schweden.
Citera
SÄLJES
SÄLJES: LAGERRENS PÅ HANDSKAR !!!
2616 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande