Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
ATS DTM Competition 18 Sålda--
7384 besök totalt
Ulrich

Här sen Jul 2007
Inlägg: 2370


Trådstartare
ATS DTM Competition 18 Sålda--

Säljer en uppsättning ATS DTM Competition fälgar, var enehets fälg i DTM serien. Är av typen där fälgen i sig har ett ET på 65 och där till en adapterplatta vilket i normal fall ger ET 35.

18*8,
5/100,
Nav 57,1,
ET 17! (Normalt ET på dessa är 35, adapterplatta som var tänkt till 9 tums fälg har använts)

Sitter 225/40/18 Dunlop Sport Max på, mönsterdjupet på dessa är ok, dock rätt snedslitna i absoluta ytterkant av däcken. Klarar en besiktning.

Fälgarna har några mindre kantskrap, bra brukssick. Säljes komplett med alla bultar, totalt 40stk varav 20 stk är låsbult.

Har suttit 4 år på en Audi TT Mk1, fyller upp hjulhusen väldigt fint, inte haft några följdproblem av det låga ET. Skall passa på alla bilar inom VAG familjen med 5/100, ex S3, A3, Golf, Beetle, Bora, Seat Leon, Toledo mfl.

8000,- plus eventuell frakt(Bussgod mot efterkrav), hämtande köpare har förtur. Finns i Göteborg.

OBS Lånad bild, fler bilder kommer i kväll!

_________________
Citera
Ulrich

Här sen Jul 2007
Inlägg: 2370


Trådstartare
Sa inte vilken kväll bilderna skulle komma!

Lite mer info, däcken är i bättre skick än förväntat, skav på fälgar även det betydligt mindre än vad jag hade i minnet. Kant slitage som jag kom ihåg det, hårt.
Nytt "aber", inbränt broms damm på alla fälgar samt adapter plattorna i olika omfattning, fult men påverkar inte funktion.

Med de senaste upptäckterna så ändrar jag priset till 6500,- då en rejäl rengörning behövs. (yep jag har skrubbat vad jag kan men det behövs nåt tuffare än skrubb)

Bifogar bilder på alla hjul och allt annat som går med i ev affär. Mer detaljerat går inte
























För tidig uppning? Jajamensan men förutsättningarna har ändrats "något" hoppas på överseende.

_________________
Citera
MartinF
Stockholm
Här sen Aug 2005
Inlägg: 118



Har du någon bild/bilder med dessa monterade på TT'n?

_________________
Martin Falk
Citera
Ulrich

Här sen Jul 2007
Inlägg: 2370


Trådstartare
Re:

DRC skrev:
Har du någon bild/bilder med dessa monterade på TT'n?


Vad jag har tillgängligt nu, har mer på hemma burken




_________________
Citera
audittquattro
Kristianstad
Här sen Nov 2005
Inlägg: 640



Vad svart och snygg den är. thumbs up

_________________
Emil Larsson

Sponsorer:PRD Motorsport/MH-GTR
Citera
Ulrich

Här sen Jul 2007
Inlägg: 2370


Trådstartare
thumbs up

Bud? PM...

_________________
Citera
Narin
Kristianstad
Här sen Apr 2006
Inlägg: 1248



Har du några bilder på fälgarna och däcken?


Heja Ulrich

_________________
Mattias Narin 101xBTG-8:22
Porsche GT4-20
Citera
Ulrich

Här sen Jul 2007
Inlägg: 2370


Trådstartare
Re:

Narin skrev:
Har du några bilder på fälgarna och däcken?


Heja Ulrich


Är väl inte halvtysk för inte eller?

_________________
Citera
Ulrich

Här sen Jul 2007
Inlägg: 2370


Trådstartare
Fälgarna finns nu mera hos ACE competition i Borås, känn och klämm möligheter!

Pris sätter ACE och affär avecklas med dem!

_________________
Citera
Ulrich

Här sen Jul 2007
Inlägg: 2370


Trådstartare
thumbs up

_________________
Citera
Ulrich

Här sen Jul 2007
Inlägg: 2370


Trådstartare
Inga bud ens?

_________________
Citera
Ulrich

Här sen Jul 2007
Inlägg: 2370


Trådstartare
Skambud??

_________________
Citera
Ulrich

Här sen Jul 2007
Inlägg: 2370


Trådstartare
thumbs up

_________________
Citera
Ulrich

Här sen Jul 2007
Inlägg: 2370


Trådstartare
Då tar vi upp denna lite, skambud över 4k beaktas. Skickar helst inte då jag är jaefla lat under vinter tid.

_________________
Citera
Ulrich

Här sen Jul 2007
Inlägg: 2370


Trådstartare

_________________
Citera
Dude
huddinge/sthlm
Här sen Jan 2003
Inlägg: 9907

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

För att vara snäll då
Bjuder 4001:- för dom

_________________
Opel Speedster Race -03
Diverse Hemibilar

Anders Bisting
Citera
Ulrich

Här sen Jul 2007
Inlägg: 2370


Trådstartare
Re:

Dude skrev:
För att vara snäll då
Bjuder 4001:- för dom


När hämtar du ?

_________________
Citera
Dude
huddinge/sthlm
Här sen Jan 2003
Inlägg: 9907

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

Får väl hoppa in i bussiga klubben transporttråd och se vem jag kan lura :-)
Har lite saker hos Kimmen i Eskilstuna som jag förmodligen skulle behöva hämta också
Pm:a mig ditt kontonummer, så skickar jag iaf pengar ifall du vill ha dom på direkten

_________________
Opel Speedster Race -03
Diverse Hemibilar

Anders Bisting
Citera
Ulrich

Här sen Jul 2007
Inlägg: 2370


Trådstartare
SÅLDA!

_________________
Citera
Tjipp
Göteborg/SJÖVIK
Här sen Sep 2005
Inlägg: 440



ja just de ja,,, dessa glömde ja ju av..
Jag får glädja mig med att jag slipper tvätta dem iallfall!

_________________
Tobias Svenrot
Kör oftast DogeRam2500Cummins, MB Gl, Golf Mk1 Gti-84, Golf Mk1 Gli cab eller något av mina andra (46) fordon!
Citera
SÄLJES
ATS DTM Competition 18 Sålda--
7384 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande