| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
ATS DTM Competition 18 Sålda--
|
7384 besök totalt |
|
ATS DTM Competition 18 Sålda--
Säljer en uppsättning ATS DTM Competition fälgar, var enehets fälg i DTM serien. Är av typen där fälgen i sig har ett ET på 65 och där till en adapterplatta vilket i normal fall ger ET 35. 18*8, 5/100, Nav 57,1, ET 17! (Normalt ET på dessa är 35, adapterplatta som var tänkt till 9 tums fälg har använts) Sitter 225/40/18 Dunlop Sport Max på, mönsterdjupet på dessa är ok, dock rätt snedslitna i absoluta ytterkant av däcken. Klarar en besiktning. Fälgarna har några mindre kantskrap, bra brukssick. Säljes komplett med alla bultar, totalt 40stk varav 20 stk är låsbult. Har suttit 4 år på en Audi TT Mk1, fyller upp hjulhusen väldigt fint, inte haft några följdproblem av det låga ET. Skall passa på alla bilar inom VAG familjen med 5/100, ex S3, A3, Golf, Beetle, Bora, Seat Leon, Toledo mfl. 8000,- plus eventuell frakt(Bussgod mot efterkrav), hämtande köpare har förtur. Finns i Göteborg. OBS Lånad bild, fler bilder kommer i kväll!
_________________
|
|
Sa inte vilken kväll bilderna skulle komma!
Lite mer info, däcken är i bättre skick än förväntat, skav på fälgar även det betydligt mindre än vad jag hade i minnet. Kant slitage som jag kom ihåg det, hårt. Nytt "aber", inbränt broms damm på alla fälgar samt adapter plattorna i olika omfattning, fult men påverkar inte funktion. Med de senaste upptäckterna så ändrar jag priset till 6500,- då en rejäl rengörning behövs. (yep jag har skrubbat vad jag kan men det behövs nåt tuffare än skrubb) Bifogar bilder på alla hjul och allt annat som går med i ev affär. Mer detaljerat går inte
För tidig uppning? Jajamensan men förutsättningarna har ändrats "något" hoppas på överseende. _________________
|
|
Får väl hoppa in i bussiga klubben transporttråd och se vem jag kan lura :-)
Har lite saker hos Kimmen i Eskilstuna som jag förmodligen skulle behöva hämta också
Pm:a mig ditt kontonummer, så skickar jag iaf pengar ifall du vill ha dom på direkten
_________________ Opel Speedster Race -03 Diverse Hemibilar Anders Bisting |
|
ja just de ja,,, dessa glömde ja ju av..
Jag får glädja mig med att jag slipper tvätta dem iallfall!
_________________ Tobias Svenrot Kör oftast DogeRam2500Cummins, MB Gl, Golf Mk1 Gti-84, Golf Mk1 Gli cab eller något av mina andra (46) fordon! |
![]() |
SÄLJES
ATS DTM Competition 18 Sålda--
|
7384 besök totalt |

