| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Stort hus med 124kvm garage
|
2 besök senaste veckan (8037 totalt) |
|
Syrran ska sälja sitt hus i Tumbo. Det är en gammalt hus från 1909 med högt och fint läge. Nyligen varsamt renoverat med smak och finess. Hela 260 kvm boyta om 7 rum och stilfullt lantkök - allt i toppskick. Separat lägenhet om 75 kvm på 2 rum och kök. Egen entre. Lätt att hyra ut. Bergvärme ger förmånlig drift. Separat garage från 2005 om hela 124 kvm gör fastigheten lämplig för egenföretagaren eller familjen med krav på stora biutrymmen. Tomt om 3 874 kvm. Komunalt vatten och avlopp. http://www.hemnet.se/beskrivning/151 http://www2.skandiamaklarna.se/bilde
_________________ Chris Ter |
||||
|
Re:
Kanonanläggning, riktigt inspirerande... |
||||
|
Re:
Nä, det är det fan inte :P Men riktigt fin kåk iaf, lagom garage! _________________ Erik Wedlund Nurburgring 7.14.8 BTG Z06 Nurburgring 7.40 BTG 996 Turbo Mantorp 1.23.7 Carrera S Gelleråsen 1.18.40 M3e36 Gelleråsen 1.11.5 996 turbo |
||||
|
Tidsmässigt är det ganska i närheten, jag har bott i Kvicksund (som sitter ihop med Tumbo) och jobbat i Västberga i flera år, tog ca 1 timme att åka. Ibland var man hemma före kolegor som bodde i "norra Stockholm"
.
|
||||
|
Re:
Grannen i huset (fd. Skolan) bredvid pendlar till Stockholm och gjort det i flera år. Tumbo - Sthlm C (Sergelstorg) = 127 /135km beroende motorväg.
Kan säga att huset är riktigt fint både inne & ute. Garaget har väl det mesta man kan önska sig & har används till verkstad & försäljning av bilar. Sjukt billigt för detta. Vad får man betala för liknande objekt i Stockholm? 3 x
_________________ Chris Ter |
||||
|
Min flickvän tyckte att vi skulle slå till, och jag är beredd att hålla med, om det inte vore för en teknalitet att jag pluggar fortfarande... >
_________________ l Namn: Ludvig Adlercreutz l Typ: Kolbaserad l Bil: The Blåbär, Peugeot 206 l |
||||
![]() |
SÄLJES
|
2 besök senaste veckan (8037 totalt) |