Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Stort hus med 124kvm garage
2 besök senaste veckan (8037 totalt)
Chris Ter

Här sen Jul 2004
Inlägg: 291

Namndispens
Namndispens
Trådstartare
S: Stort hus med 124kvm garage

Syrran ska sälja sitt hus i Tumbo.

Det är en gammalt hus från 1909 med högt och fint läge.
Nyligen varsamt renoverat med smak och finess.
Hela 260 kvm boyta om 7 rum och stilfullt lantkök - allt i toppskick.
Separat lägenhet om 75 kvm på 2 rum och kök. Egen entre. Lätt att hyra ut.
Bergvärme ger förmånlig drift.
Separat garage från 2005 om hela 124 kvm gör fastigheten lämplig för egenföretagaren eller familjen med krav på stora biutrymmen.
Tomt om 3 874 kvm. Komunalt vatten och avlopp.

http://www.hemnet.se/beskrivning/1515015?r=3
http://www2.skandiamaklarna.se/bilder.aspx?guid=3SFRIAPBLRVEAQAE&t . . . .


_________________
Chris Ter
Citera
Fastlane
Västkusten
Här sen Okt 2007
Inlägg: 2743



Wow!

thumbs up thumbs up En drömkåk

_________________
I.n.g.3.m.a.r O.1.s.s.o.n
Citera
miarpe
Stockholm
Här sen Jul 2006
Inlägg: 963



Satan vilket garage....hade kåken legat i närheten av Sthlm så....

_________________
Mikael Petterson
Audi R8 GT RWD
Citera
Niklas Falk
Fixhult
Här sen Apr 2004
Inlägg: 20636



Re:

miarpe skrev:
Satan vilket garage....hade kåken legat i närheten av Sthlm så....
Är inte hela Mälardalen "i närheten av Stockholm"?

Kanonanläggning, riktigt inspirerande...

_________________
Niklas Falk
www.SPVM.se
Citera
Ulrich

Här sen Jul 2007
Inlägg: 2370



Re:

miarpe skrev:
Satan vilket garage....hade kåken legat i närheten av Sthlm så....


Kan man bara köpa garaget? Med ett sånt garage behöver jag inte huset!

_________________
Citera
stiiv
eskilstuna
Här sen Nov 2010
Inlägg: 37



det där huset ligger bara nån kilo meter ifrån mig det är grymt snyggt

_________________
stefan larsson
bmw TURBO 828whp
Citera
erikjakan
Stockholm
Här sen Dec 2004
Inlägg: 8284



Re:

Niklas Falk skrev:
miarpe skrev:
Satan vilket garage....hade kåken legat i närheten av Sthlm så....
Är inte hela Mälardalen "i närheten av Stockholm"?

Kanonanläggning, riktigt inspirerande...


Nä, det är det fan inte :P

Men riktigt fin kåk iaf, lagom garage!

_________________
Erik Wedlund

Nurburgring 7.14.8 BTG Z06
Nurburgring 7.40 BTG 996 Turbo
Mantorp 1.23.7 Carrera S
Gelleråsen 1.18.40 M3e36
Gelleråsen 1.11.5 996 turbo
Citera
Kimmen
Eskilstuna
Här sen Jan 2006
Inlägg: 2621



Tidsmässigt är det ganska i närheten, jag har bott i Kvicksund (som sitter ihop med Tumbo) och jobbat i Västberga i flera år, tog ca 1 timme att åka. Ibland var man hemma före kolegor som bodde i "norra Stockholm" .

_________________
Joakim Granfors

www.modsport.se
Citera
Chris Ter

Här sen Jul 2004
Inlägg: 291

Namndispens
Namndispens
Trådstartare
Re:

Kimmen skrev:
Tidsmässigt är det ganska i närheten, jag har bott i Kvicksund (som sitter ihop med Tumbo) och jobbat i Västberga i flera år, tog ca 1 timme att åka. Ibland var man hemma före kolegor som bodde i "norra Stockholm" .

Grannen i huset (fd. Skolan) bredvid pendlar till Stockholm och gjort det i flera år.

Tumbo - Sthlm C (Sergelstorg) = 127 /135km beroende motorväg.



Kan säga att huset är riktigt fint både inne & ute.
Garaget har väl det mesta man kan önska sig & har används till verkstad & försäljning av bilar.
Sjukt billigt för detta. Vad får man betala för liknande objekt i Stockholm? 3 x




_________________
Chris Ter
Citera
Fnatte
Stockholm
Här sen Jun 2004
Inlägg: 517



Min flickvän tyckte att vi skulle slå till, och jag är beredd att hålla med, om det inte vore för en teknalitet att jag pluggar fortfarande... >

_________________
l Namn: Ludvig Adlercreutz l Typ: Kolbaserad l Bil: The Blåbär, Peugeot 206 l
Citera
SÄLJES
S: Stort hus med 124kvm garage
2 besök senaste veckan (8037 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande