| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: ATS DTM 9,0x17" 4x100 SÅLDA!!!
|
1637 besök totalt |
|
SÄLJES: ATS DTM 9,0x17" 4x100 SÅLDA!!!
Säljer 4st ATS DTM 9,0x17" 4x100 . Dessa är helt nya i kartong. Jag har precis köpt dom (fakturan ligger i denna månadens räkningskorg) och skulle ha dom till STCC-slicks på min Miata i Modsport. men då jag nu hastigt och lustigt bytt tävlingsbil (köpt en Fisher Fury) så har jag inte längre användning för dessa fälgar. Platsbrist råder i garaget och därför säljer jag dem till ett väldigt bra pris (betydligt mindre än vad jag nyss gett för dem). Fälgarna finns i Bollebygd mellan Borås och Göteborg. PRIS: 3400:- Först till kvarn... MVH Fredrik |
||||||
|
|
||||||
|
Fälgarna
om min affär imorgon går i lås på en e30 BMW är jag stark spekulant på dessa. Bprde gå att tvinga in med denna bredd och et. |
||||||
|
Re:
Vågar inte säga det. Min bil har rätt små skivor så jag har inte behövt fundera så mkt på det.
|
||||||
|
Re:
attans, för hade varit perfekt att ha som fälgar till att köra r-däck på, men kommer köra med 8 kolvs ok med 330mm skivor, så vet inte om jag vågar chansa :S ska undersöka detdära :P mvh _________________ Dennis Bengtsson |
||||||
|
Re: Fälgarna
Får vi hoppas du får bilen. Billigare fälgar hittar du nog inte. Men först till kvarn gäller...
|
||||||
|
Re:
Gör så. om inte någon köpt dom inom de närmaste dagarna får jag väl rycka upp en fälg ur kartongen och mäta bredd invändigt. Men jag borde slippa jobbet för detta priset...
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
![]() |
SÄLJES
SÄLJES: ATS DTM 9,0x17" 4x100 SÅLDA!!!
|
1637 besök totalt |

