Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES: ATS DTM 9,0x17" 4x100 SÅLDA!!!
1637 besök totalt
bfd_henriksson
Bollebygd
Här sen Jul 2005
Inlägg: 783


Trådstartare
SÄLJES: ATS DTM 9,0x17" 4x100 SÅLDA!!!

Säljer 4st ATS DTM 9,0x17" 4x100 .

Dessa är helt nya i kartong. Jag har precis köpt dom (fakturan ligger i denna månadens räkningskorg) och skulle ha dom till STCC-slicks på min Miata i Modsport. men då jag nu hastigt och lustigt bytt tävlingsbil (köpt en Fisher Fury) så har jag inte längre användning för dessa fälgar.
Platsbrist råder i garaget och därför säljer jag dem till ett väldigt bra pris (betydligt mindre än vad jag nyss gett för dem).

Fälgarna finns i Bollebygd mellan Borås och Göteborg.

PRIS: 3400:-

Först till kvarn...

MVH
Fredrik

_________________
Fredrik Henriksson

http://modsport.se/
Citera
Marcus J arlson
Ängelholm
Här sen Nov 2008
Inlägg: 623



Vad är det för ET på dom?

_________________
timmy1701
BMW Z3 2.8 Coupé 1999
BMW 325D Touring 2008
Citera
Dude
huddinge/sthlm
Här sen Jan 2003
Inlägg: 9907

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

ET30 enl OSC forum

_________________
Opel Speedster Race -03
Diverse Hemibilar

Anders Bisting
Citera
bfd_henriksson
Bollebygd
Här sen Jul 2005
Inlägg: 783


Trådstartare
det stämmer, fälgarna har ET30...


_________________
Fredrik Henriksson

http://modsport.se/
Citera
Dajb
Skåne
Här sen Jul 2010
Inlägg: 60



vet du något om hur stora bromsar dom sväljer?
om det finns utrymme för 330mm skivor där?
verkar skilja så mycket från fälg till fälg


mvh

_________________
Dennis Bengtsson
Citera
eastmotorsport
Östersund
Här sen Jan 2007
Inlägg: 281



Fälgarna

om min affär imorgon går i lås på en e30 BMW är jag stark spekulant på dessa. Bprde gå att tvinga in med denna bredd och et.

_________________
Urban Sundin
BMW Z3 https://www.garaget.org/?car=404188
Citera
bfd_henriksson
Bollebygd
Här sen Jul 2005
Inlägg: 783


Trådstartare
Re:

Dajb skrev:
vet du något om hur stora bromsar dom sväljer?
om det finns utrymme för 330mm skivor där?
verkar skilja så mycket från fälg till fälg


mvh

Vågar inte säga det. Min bil har rätt små skivor så jag har inte behövt fundera så mkt på det.

_________________
Fredrik Henriksson

http://modsport.se/
Citera
Dajb
Skåne
Här sen Jul 2010
Inlägg: 60



Re:

bfd_henriksson skrev:
Dajb skrev:
vet du något om hur stora bromsar dom sväljer?
om det finns utrymme för 330mm skivor där?
verkar skilja så mycket från fälg till fälg


mvh

Vågar inte säga det. Min bil har rätt små skivor så jag har inte behövt fundera så mkt på det.



attans, för hade varit perfekt att ha som fälgar till att köra r-däck på, men kommer köra med 8 kolvs ok med 330mm skivor, så vet inte om jag vågar chansa :S

ska undersöka detdära :P


mvh

_________________
Dennis Bengtsson
Citera
bfd_henriksson
Bollebygd
Här sen Jul 2005
Inlägg: 783


Trådstartare
Re: Fälgarna

eastmotorsport skrev:
om min affär imorgon går i lås på en e30 BMW är jag stark spekulant på dessa. Bprde gå att tvinga in med denna bredd och et.

Får vi hoppas du får bilen. Billigare fälgar hittar du nog inte. Men först till kvarn gäller...

_________________
Fredrik Henriksson

http://modsport.se/
Citera
bfd_henriksson
Bollebygd
Här sen Jul 2005
Inlägg: 783


Trådstartare
Re:

Dajb skrev:
bfd_henriksson skrev:
Dajb skrev:
vet du något om hur stora bromsar dom sväljer?
om det finns utrymme för 330mm skivor där?
verkar skilja så mycket från fälg till fälg


mvh

Vågar inte säga det. Min bil har rätt små skivor så jag har inte behövt fundera så mkt på det.



attans, för hade varit perfekt att ha som fälgar till att köra r-däck på, men kommer köra med 8 kolvs ok med 330mm skivor, så vet inte om jag vågar chansa :S

ska undersöka detdära :P


mvh


Gör så.
om inte någon köpt dom inom de närmaste dagarna får jag väl rycka upp en fälg ur kartongen och mäta bredd invändigt. Men jag borde slippa jobbet för detta priset...

_________________
Fredrik Henriksson

http://modsport.se/
Citera
bfd_henriksson
Bollebygd
Här sen Jul 2005
Inlägg: 783


Trådstartare
SÅLDA!

_________________
Fredrik Henriksson

http://modsport.se/
Citera
eastmotorsport
Östersund
Här sen Jan 2007
Inlägg: 281



Jasså...några timmar för sen då...:-(

_________________
Urban Sundin
BMW Z3 https://www.garaget.org/?car=404188
Citera
bfd_henriksson
Bollebygd
Här sen Jul 2005
Inlägg: 783


Trådstartare
Re:

eastmotorsport skrev:
Jasså...några timmar för sen då...:-(

Sorry...

_________________
Fredrik Henriksson

http://modsport.se/
Citera
SÄLJES
SÄLJES: ATS DTM 9,0x17" 4x100 SÅLDA!!!
1637 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande