Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES: "snap of" nav
2529 besök totalt
bullen!
Skåne
Här sen Jul 2007
Inlägg: 1083


Trådstartare
SÄLJES: "snap of" nav



1200:-

0708-767133

_________________
Sammy Lundin
Citera
bullen!
Skåne
Här sen Jul 2007
Inlägg: 1083


Trådstartare
1000:- och jag betalar frakten.

_________________
Sammy Lundin
Citera
tumic
Sundsvall
Här sen Feb 2008
Inlägg: 252



Är det ett sånt man svetsar på eller ett sånt man bultar fast på tex ett sparco rattnav?

//Jesse

_________________
Jens Westerlund

Renault Clio 1.8 16V -92
Renault Clio 1.8 16V -91
Citera
bullen!
Skåne
Här sen Jul 2007
Inlägg: 1083


Trådstartare
det bultas fast. har inte ens hört att det finns några som man svetsar på faktiskt.

du monterar detta på några minuter iaf. Och sen så tar det bara någon sekund i fortsättningen

_________________
Sammy Lundin
Citera
Franzén
Rävlanda
Här sen Feb 2006
Inlägg: 1890



Har ett exakt likadant i min E30...

Grymt nöjd med det.


_________________
Anders Franzén

320i Coupé -80 Hennarot
Citera
ToTTeN
Töreboda
Här sen Maj 2010
Inlägg: 542



Är detta fia godkänt?.

_________________
Tobias Olofsson
0703101373
Dj_totten@hotmail.com

http://www.facebook.com/TeamDisasterRacing
Citera
Hannes Alvesson
Åhus
Här sen Dec 2004
Inlägg: 7



Vad är det för bultmönster på rattsidan?

_________________
Hannes Alvesson

Peugeot 106 rallye
Citera
Franzén
Rävlanda
Här sen Feb 2006
Inlägg: 1890



Jag tror inte att det är FIA godkänt, och det finns två olika bultmönster på rattsidan om jag inte minns fel.
Själv har jag en MOMo-ratt på mitt nav, minns inte vilket mönster det har.

_________________
Anders Franzén

320i Coupé -80 Hennarot
Citera
bullen!
Skåne
Här sen Jul 2007
Inlägg: 1083


Trådstartare
Sålt

_________________
Sammy Lundin
Citera
C

Här sen Feb 2003
Inlägg: 1743



Trots att det är sålt så kan jag svara på frågorna i tråden ändå för vetskapens skull. Hoppas det är ok?

Just detta svarta Snapoff navet är inte FIA godkänt men det finns ett som har dubbla gula handtag från Snapoff som är det. Vidare finns en flång ny version med enhandsfattning från de samma som också är FIA godkänt.

och, ja, det finns två versioner som svetsas fast på rattstången från Snapoff också. Men denna är inte en sådan.

mvh C

_________________
Christian Lange
458
Citera
bullen!
Skåne
Här sen Jul 2007
Inlägg: 1083


Trådstartare
sålt

_________________
Sammy Lundin
Citera
SÄLJES
SÄLJES: "snap of" nav
2529 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande