| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: "snap of" nav
|
2529 besök totalt |
|
_________________ Tobias Olofsson 0703101373 Dj_totten@hotmail.com http://www.facebook.com/TeamDisasterRacing |
|
Jag tror inte att det är FIA godkänt, och det finns två olika bultmönster på rattsidan om jag inte minns fel.
Själv har jag en MOMo-ratt på mitt nav, minns inte vilket mönster det har. _________________ Anders Franzén 320i Coupé -80 Hennarot |
|
Trots att det är sålt så kan jag svara på frågorna i tråden ändå för vetskapens skull. Hoppas det är ok?
Just detta svarta Snapoff navet är inte FIA godkänt men det finns ett som har dubbla gula handtag från Snapoff som är det. Vidare finns en flång ny version med enhandsfattning från de samma som också är FIA godkänt. och, ja, det finns två versioner som svetsas fast på rattstången från Snapoff också. Men denna är inte en sådan. mvh C _________________ Christian Lange 458 |
![]() |
SÄLJES
SÄLJES: "snap of" nav
|
2529 besök totalt |

