Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES: Sparco 6 punktsbälte rött 3"
3763 besök totalt
FLAT-SIX
Mölnlycke
Här sen Jul 2005
Inlägg: 480


Trådstartare
SÄLJES: Sparco 6 punktsbälte rött 3"

Nästan oanvänt Sparcobälte i nyskick säljes p g a av uppdatering. FIA kvar, men bara
året ut...



Säljes för 1800 kr!

Nytt Sparco/Schroth rött 6 punktsbälte i kartong med fästöglor 3" med FIA t o m 2013 säljes för 2000 kr.

OBS! Ej identiska spännen på dessa två Sparco. Om du inte är känslig passar de ihop!

Båda ihop för 3500 Kr





Skickar med Bussgods för 150 kr mot efterkrav, fri frakt vid förskottsbetalning vid köp av båda!

_________________
Daniel Stenberg
3.2 Carrera -84

GEVALIA,
ett snabbkaffe
Citera
FLAT-SIX
Mölnlycke
Här sen Jul 2005
Inlägg: 480


Trådstartare
Sidobältena på översta bilden saknas!  Det är ett 6-punkt det också!

_________________
Daniel Stenberg
3.2 Carrera -84

GEVALIA,
ett snabbkaffe
Citera
Regge
Lund
Här sen Jul 2007
Inlägg: 508



Sparco bältena överst för 1800:- det är komplett 6pkt då eller? Isåfall köper jag det gärna av dig.

_________________
Erik Regnell

Kör: Miata -04

#31 MX5 Cup, SPVM

Har ägt:
-Honda Civic Type R (EP3) -05
-Golf Gti Clubsport S -18
-Honda S2000 -05
-BMW M3-E30 -87
Citera
FLAT-SIX
Mölnlycke
Här sen Jul 2005
Inlägg: 480


Trådstartare
Jag har svårt med språket!  Ja, det är komplett, men
syns ej på bilden bara. PMa mig adress m m, så hörs vi!

Tack!

_________________
Daniel Stenberg
3.2 Carrera -84

GEVALIA,
ett snabbkaffe
Citera
FLAT-SIX
Mölnlycke
Här sen Jul 2005
Inlägg: 480


Trådstartare
Det övre bältet är nu sålt till Skåne! Tack för fin, snabb affär. thumbs up

Ingen som vill köpa det nedre? FIA-märkning till 2013!

Nytt pris: 1900 kr inkl fästöglor!




_________________
Daniel Stenberg
3.2 Carrera -84

GEVALIA,
ett snabbkaffe
Citera
FLAT-SIX
Mölnlycke
Här sen Jul 2005
Inlägg: 480


Trådstartare
SPARCo 6-PUNKT (sexpunktsbälte)

Hallå, eller?

Vart har alla tagit vägen som önskar ett sitta-kvarbälte till sin sitta-stillstol?

Nytt rött Sparco 6-punktsbälte med 3"-axelband och FIA-godkända till 2013!
Fästöglor och originalkartong medföljer....

Nytt pris: 1800 kr inkl frakt (värde ca 120 kr) när du betalar i förskott! thumbs up

Snart är det borta och då du får betala 2500 plus frakt för ett likadant. Be a smartie...

_________________
Daniel Stenberg
3.2 Carrera -84

GEVALIA,
ett snabbkaffe
Citera
Hasse K
Örebro
Här sen Apr 2006
Inlägg: 37



Du har PM.

_________________
Hasse Kerfstedt

TVR Chimaera 500
Citera
FLAT-SIX
Mölnlycke
Här sen Jul 2005
Inlägg: 480


Trådstartare
Hej Hasse! Jag har dessvärre inget PM! Ring gärna på
0732-000911 eller PMa igen!


_________________
Daniel Stenberg
3.2 Carrera -84

GEVALIA,
ett snabbkaffe
Citera
FLAT-SIX
Mölnlycke
Här sen Jul 2005
Inlägg: 480


Trådstartare
Båda bältena sålda nu! Bra köp killar!

Tack!

_________________
Daniel Stenberg
3.2 Carrera -84

GEVALIA,
ett snabbkaffe
Citera
SÄLJES
SÄLJES: Sparco 6 punktsbälte rött 3"
3763 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande