Allt Nytt
Kalender
Racerbanor
Arrangörer
Forum
Varvtider/Loggar
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Skapa Konto
Loginproblem? FAQ här!
Allt
Nytt
Allt
24h
Egna
24h
Egna
1mån
Bevakade
Sök
Logga in
SÄLJES
SÄLJES: Sparco 6 punktsbälte rött 3"
3763 besök totalt
FLAT-SIX
Mölnlycke
Här sen Jul 2005
Inlägg: 480
Trådstartare
24 Mar 2011 21:08
SÄLJES: Sparco 6 punktsbälte rött 3"
Nästan oanvänt
Sparcobälte i nyskick säljes p g a av uppdatering. FIA kvar, men bara
året ut...
Säljes för 1800 kr!
Nytt Sparco/Schroth rött 6 punktsbälte i kartong med fästöglor 3" med FIA t o m 2013 säljes för 2000 kr.
OBS! Ej identiska spännen på dessa två Sparco. Om du inte är känslig passar de ihop!
Båda ihop för 3500 Kr
Skickar med Bussgods för 150 kr mot efterkrav, fri frakt vid förskottsbetalning vid köp av båda!
_________________
Daniel Stenberg
3.2 Carrera -84
GEVALIA,
ett snabbkaffe
FLAT-SIX
Mölnlycke
Här sen Jul 2005
Inlägg: 480
Trådstartare
25 Mar 2011 23:55
Sidobältena på översta bilden saknas! Det är ett 6-punkt det också!
_________________
Daniel Stenberg
3.2 Carrera -84
GEVALIA,
ett snabbkaffe
Regge
Lund
Här sen Jul 2007
Inlägg: 508
28 Mar 2011 14:10
Sparco bältena överst för 1800:- det är komplett 6pkt då eller? Isåfall köper jag det gärna av dig.
_________________
Erik Regnell
Kör: Miata -04
#31 MX5 Cup, SPVM
Har ägt:
-Honda Civic Type R (EP3) -05
-Golf Gti Clubsport S -18
-Honda S2000 -05
-BMW M3-E30 -87
FLAT-SIX
Mölnlycke
Här sen Jul 2005
Inlägg: 480
Trådstartare
28 Mar 2011 15:02
Jag har svårt med språket! Ja, det är komplett, men
syns ej på bilden bara. PMa mig adress m m, så hörs vi!
Tack!
_________________
Daniel Stenberg
3.2 Carrera -84
GEVALIA,
ett snabbkaffe
FLAT-SIX
Mölnlycke
Här sen Jul 2005
Inlägg: 480
Trådstartare
05 Apr 2011 15:26
Det övre bältet är nu sålt till Skåne!
Tack för fin, snabb affär.
Ingen som vill köpa det nedre? FIA-märkning till 2013!
Nytt pris: 1900 kr inkl fästöglor!
_________________
Daniel Stenberg
3.2 Carrera -84
GEVALIA,
ett snabbkaffe
FLAT-SIX
Mölnlycke
Här sen Jul 2005
Inlägg: 480
Trådstartare
14 Apr 2011 15:52
SPARCo 6-PUNKT (sexpunktsbälte)
Hallå, eller?
Vart har alla tagit vägen som önskar ett sitta-kvarbälte till sin sitta-stillstol?
Nytt rött Sparco 6-punktsbälte med 3"-axelband och FIA-godkända till 2013!
Fästöglor och originalkartong medföljer....
Nytt pris: 1800 kr inkl frakt (värde ca 120 kr) när du betalar i förskott!
Snart är det borta och då du får betala 2500 plus frakt för ett likadant. Be a smartie...
_________________
Daniel Stenberg
3.2 Carrera -84
GEVALIA,
ett snabbkaffe
Hasse K
Örebro
Här sen Apr 2006
Inlägg: 37
14 Apr 2011 19:06
Du har PM.
_________________
Hasse Kerfstedt
TVR Chimaera 500
FLAT-SIX
Mölnlycke
Här sen Jul 2005
Inlägg: 480
Trådstartare
14 Apr 2011 20:00
Hej Hasse! Jag har dessvärre inget PM!
Ring gärna på
0732-000911 eller PMa igen!
_________________
Daniel Stenberg
3.2 Carrera -84
GEVALIA,
ett snabbkaffe
FLAT-SIX
Mölnlycke
Här sen Jul 2005
Inlägg: 480
Trådstartare
14 Apr 2011 21:37
Båda bältena sålda nu! Bra köp killar!
Tack!
_________________
Daniel Stenberg
3.2 Carrera -84
GEVALIA,
ett snabbkaffe
SÄLJES
SÄLJES: Sparco 6 punktsbälte rött 3"
3763 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Skapa Konto
Loginproblem? FAQ här!
Allt
Nytt
Allt
24h
Egna
24h
Egna
1mån
Bevakade
Sök
Forumfrågor
Rejsa stil 2002
Mobilvy
Rejsa stil 2019