Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES: 6-kolvs + 4-kolvs Alcon bromsokNice price!
<<   1, 2
9181 besök totalt
Evers
Västerås
Här sen Feb 2006
Inlägg: 479



Skicka gärna bilder till: evers_racing@hotmail.com

Är det radiell eller axiell infästning på sexkolvsoken?

Mvh Evers

_________________
Christoffer Evers

Squadra Corse
Citera
Henrik Sirath
Kävlinge
Här sen Feb 2007
Inlägg: 220



Skicka gärna bilder till mig oxå!
henrik.sirath@bredband.net

_________________
Henrik Sirath / Porsche 997 GT3 RS /Golf GTI / Porsche 993 C2
NS 7.28.4 BTG (Golf GTI)
Citera
Nocturnal
Helsingborg
Här sen Nov 2008
Inlägg: 282



Skicka gärna över ett par till mig med: crucialdave@hotmail.com

_________________
David Holmgren



saab 900 supertouring
Citera
snaps
västerås
Här sen Apr 2007
Inlägg: 170


Trådstartare
Bilder skickade! Eller nåja, dom skickas om några minuter =)

_________________
Christofer Heurlin
Citera
snaps
västerås
Här sen Apr 2007
Inlägg: 170


Trådstartare
Bumpar denna igen då.

_________________
Christofer Heurlin
Citera
Lasse8
Eskilstuna
Här sen Apr 2005
Inlägg: 41



Skicka gärna bilder till mig.

lucifer-8@hotmail.com

_________________
Lasse Lindell
Citera
smiler
Sundsvall
Här sen Feb 2010
Inlägg: 19



Mej määääh... tjansson@hotmail.com

_________________
Thomas Jansson
RS2-94
Citera
snaps
västerås
Här sen Apr 2007
Inlägg: 170


Trådstartare
Mail skickade.

Bilderna kommer som .rar filer. Upptäckte efter jag skickat att dom ökat storleken på mail från 10mb till 25mb så är det någon som inte vill ha dom som .rar filer så säg till !

_________________
Christofer Heurlin
Citera
NiklasF
Skåne
Här sen Sep 2003
Inlägg: 448



Hej
Kan du maila som .uc2 filer?
Tack

_________________
Citera
snaps
västerås
Här sen Apr 2007
Inlägg: 170


Trådstartare
Ingen aning om vad det är för slags filer. Kan skicka som vanliga bilder eller som .rar filer.

_________________
Christofer Heurlin
Citera
T5RR
ToMELILLA
Här sen Dec 2008
Inlägg: 1

Ny på att skriva
inlägg i forumet


Jag vill också ha bilder på oken och fästena på dom!!

t5rr@live.se

MVH Lars

_________________
Lars Olsson
Citera
M3Carbon
Tomelilla
Här sen Aug 2007
Inlägg: 278



Du kan få skicka bilder till mig också på addressen m3@x-game.se

/Pontus

_________________
Pontus Oldberg
Ring Knutstorp - 1:07.8
Sturup Raceway - 1:10.6
Mobil: 0768 582240
Citera
snaps
västerås
Här sen Apr 2007
Inlägg: 170


Trådstartare
Bilderna skickade även till er!

_________________
Christofer Heurlin
Citera
J.Lundgren
Bjuv
Här sen Aug 2008
Inlägg: 189



Du får gärna skicka några bilder till mig med på BMX_street@hotmail.com

//Jim

_________________
Jim Lundgren
Citera
M3Carbon
Tomelilla
Här sen Aug 2007
Inlägg: 278



Jag skickade ett mejl till Alcon eftersom jag var intresserad av 6-kolvsoken och fick följande svar:

This caliper specification would have been sold more than 10 years ago to VW
Motorsport for the Golf 4 RTDi and therefore will have VWM logos on them

I cannot see any reason why they could not be adapted to fit a different vehicle,
but they are motorsport calipers and are not intended to be run on public roads.

Cheers


Jag fick en pdf med ritningar också, kan man lägga upp den här på något sätt ??
om någon vill ha ritningen pronto, PMa mig din mailaddress så kan jag skicka över den.

_________________
Pontus Oldberg
Ring Knutstorp - 1:07.8
Sturup Raceway - 1:10.6
Mobil: 0768 582240
Citera
snaps
västerås
Här sen Apr 2007
Inlägg: 170


Trådstartare
oj, att dom var så gamla hade jag ingen aning om. Hade tippat på ~5 år som max. Men dom är ju fortfarande nya i kartong så det borde igentligen inte spela någon roll.

och som sagt, det är ju inte direkt några skit bromsok.

Du får gärna skicka .pdf filen till mig på snaps__85@hotmail.com

_________________
Christofer Heurlin
Citera
J.Lundgren
Bjuv
Här sen Aug 2008
Inlägg: 189



Du får gärna skicka några bilder till mig med på BMX_street@hotmail.com

//Jim

_________________
Jim Lundgren
Citera
snaps
västerås
Här sen Apr 2007
Inlägg: 170


Trådstartare
uppar denna

_________________
Christofer Heurlin
Citera
snaps
västerås
Här sen Apr 2007
Inlägg: 170


Trådstartare
Upp med denna igen då.

_________________
Christofer Heurlin
Citera
Dajb
Skåne
Här sen Jul 2010
Inlägg: 60



tar gärna emot bilder på 6 kolvs oken på Jonte9@hotmail.com
även absolut lägsta pris


mvh

_________________
Dennis Bengtsson
Citera
SÄLJES
SÄLJES: 6-kolvs + 4-kolvs Alcon bromsokNice price!
<<   1, 2
9181 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande