| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: 6-kolvs + 4-kolvs Alcon bromsokNice price!
|
9181 besök totalt |
|
Skicka gärna bilder till: evers_racing@hotmail.com
Är det radiell eller axiell infästning på sexkolvsoken? Mvh Evers _________________ Christoffer Evers Squadra Corse |
|
Skicka gärna bilder till mig oxå!
henrik.sirath@bredband.net _________________ Henrik Sirath / Porsche 997 GT3 RS /Golf GTI / Porsche 993 C2 NS 7.28.4 BTG (Golf GTI) |
|
Skicka gärna över ett par till mig med: crucialdave@hotmail.com
_________________ David Holmgren saab 900 supertouring |
|
_________________ Lasse Lindell |
|
Mej määääh... tjansson@hotmail.com
|
|
Mail skickade.
Bilderna kommer som .rar filer. Upptäckte efter jag skickat att dom ökat storleken på mail från 10mb till 25mb så är det någon som inte vill ha dom som .rar filer så säg till ! _________________ Christofer Heurlin |
|
_________________ Lars Olsson |
|
_________________ Pontus Oldberg Ring Knutstorp - 1:07.8 Sturup Raceway - 1:10.6 Mobil: 0768 582240 |
|
_________________ Jim Lundgren |
|
Jag skickade ett mejl till Alcon eftersom jag var intresserad av 6-kolvsoken och fick följande svar:
This caliper specification would have been sold more than 10 years ago to VW Motorsport for the Golf 4 RTDi and therefore will have VWM logos on them I cannot see any reason why they could not be adapted to fit a different vehicle, but they are motorsport calipers and are not intended to be run on public roads. Cheers Jag fick en pdf med ritningar också, kan man lägga upp den här på något sätt ?? om någon vill ha ritningen pronto, PMa mig din mailaddress så kan jag skicka över den. _________________ Pontus Oldberg Ring Knutstorp - 1:07.8 Sturup Raceway - 1:10.6 Mobil: 0768 582240 |
|
oj, att dom var så gamla hade jag ingen aning om. Hade tippat på ~5 år som max. Men dom är ju fortfarande nya i kartong så det borde igentligen inte spela någon roll.
och som sagt, det är ju inte direkt några skit bromsok. Du får gärna skicka .pdf filen till mig på snaps__85@hotmail.com _________________ Christofer Heurlin |
|
_________________ Jim Lundgren |
|
_________________ Dennis Bengtsson |
![]() |
SÄLJES
SÄLJES: 6-kolvs + 4-kolvs Alcon bromsokNice price!
|
9181 besök totalt |