Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 2 besök senaste veckan (37768 totalt) |
har inte hänt så mkt med clion. här kommer lite bilder på dem nya frambeläggen iaf. någon form av kofiber variant köpta på ktr i england. skall hämta sidokjolar och fronten hos lackeraren denna vecka iaf. även om sandfollor är kanon så är dem inte barmhärtiga att trilla ner i
![]() ![]() ![]() kanske inte så rejsigt men skrikdämparplattor följde med beläggen så då kan vi väl lika gärna använda dem. bra passform efter lite "trimmning" ![]() _________________ Ola BMW |
||
Hehe gillar analysen, lackar om fronten pga sandfållor samtidigt som nya belägg införskaffas
![]() Ska du med till Ringen sista veckan i Juli? Börja med VLN i två dagar och sen lite körning. |
||
haha! -ja till historien hör att beläggen köptes förra säsongen innan det var bestämt att clion skulle gå en lite lugnare framtid till mötes iom bmw köpet:D
som jag berättat för dig tidigare så kostar det lite för mkt att banköra med clion. delar som t ex bromsar, 18" däck osv. vi skall till ringen 4-8 aug, tyvärr ![]() ![]() _________________ Ola BMW |
||
Re:
haha! -ja till historien hör att beläggen köptes förra säsongen innan det var bestämt att clion skulle gå en lite lugnare framtid till mötes iom bmw köpet:D som jag berättat för dig tidigare så kostar det lite för mkt att banköra med clion. delar som t ex bromsar, 18" däck osv. vi skall till ringen 4-8 aug, tyvärr ![]() ![]() _________________ Ola BMW |
||
Re:
Nä va trist vi åker hem den 3:e ![]() Kan förstå att de är oroliga, inte direkt en snäll bil att pressa med. |
||
|
||
Re:
Förstår dig!! Kollade faktiskt på denna förra veckan då jag hälsade på en kompis pappa som jobbar i verkstaden på Bil-Nilsson. _________________ Matz [IceDog] Sköld, Göteborg (Partille) Porsche 997.2 Speed Yellow. |
||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 2 besök senaste veckan (37768 totalt) |