Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Våra race- och banåkarbilar
Renault clio v6 -03 Såld
<<   1, 2, 3, 4, 5, 6
2 besök senaste veckan (37768 totalt)
Ola80
lund
Här sen Jan 2009

Trådstartare
har inte hänt så mkt med clion. här kommer lite bilder på dem nya frambeläggen iaf. någon form av kofiber variant köpta på ktr i england. skall hämta sidokjolar och fronten hos lackeraren denna vecka iaf. även om sandfollor är kanon så är dem inte barmhärtiga att trilla ner i därför beslöt jag att lacka alla delarna nertill/runt bilen inkl fälgarna, stämmer bara alla nyanser kommer resultatet bli super. återkommer när jag hämtat alla delarna med fler bilder.

kanske inte så rejsigt men skrikdämparplattor följde med beläggen så då kan vi väl lika gärna använda dem. bra passform efter lite "trimmning"

Dignell
Västerås
Här sen Mar 2006

Moderator i ett av underforumen

Hehe gillar analysen, lackar om fronten pga sandfållor samtidigt som nya belägg införskaffas

Ska du med till Ringen sista veckan i Juli? Börja med VLN i två dagar och sen lite körning.

Ola80
lund
Här sen Jan 2009

Trådstartare
haha! -ja till historien hör att beläggen köptes förra säsongen innan det var bestämt att clion skulle gå en lite lugnare framtid till mötes iom bmw köpet:D

som jag berättat för dig tidigare så kostar det lite för mkt att banköra med clion. delar som t ex bromsar, 18" däck osv.

vi skall till ringen 4-8 aug, tyvärr och det lutar åt att det blir bmw:n som kommer att tjänstgöra även i år. föreslår jag för vänner och familj att jag skall köra clion på ringen är chansen stor att dem kidnappar mig till en intervention

Ola80
lund
Här sen Jan 2009

Trådstartare
Re:

Dignell skrev:
Hehe gillar analysen, lackar om fronten pga sandfållor samtidigt som nya belägg införskaffas

Ska du med till Ringen sista veckan i Juli? Börja med VLN i två dagar och sen lite körning.

haha! -ja till historien hör att beläggen köptes förra säsongen innan det var bestämt att clion skulle gå en lite lugnare framtid till mötes iom bmw köpet:D

som jag berättat för dig tidigare så kostar det lite för mkt att banköra med clion. delar som t ex bromsar, 18" däck osv.

vi skall till ringen 4-8 aug, tyvärr och det lutar åt att det blir bmw:n som kommer att tjänstgöra även i år. föreslår jag för vänner och familj att jag skall köra clion på ringen är chansen stor att dem kidnappar mig till en intervention

Dignell
Västerås
Här sen Mar 2006

Re:

ola80 skrev:

Nä va trist vi åker hem den 3:e Hade varit kul att ses.

Kan förstå att de är oroliga, inte direkt en snäll bil att pressa med.

Dignell
Västerås
Här sen Mar 2006

Så du har sålt bilen, nu blir jag nästan lite ledsen

Matz
Göteborg
Här sen Sep 2005

Re:

Dignell skrev:
Så du har sålt bilen, nu blir jag nästan lite ledsen

Förstår dig!! Kollade faktiskt på denna förra veckan då jag hälsade på en kompis pappa som jobbar i verkstaden på Bil-Nilsson.

Våra race- och banåkarbilar
Renault clio v6 -03 Såld
<<   1, 2, 3, 4, 5, 6
2 besök senaste veckan (37768 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande