| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÅLT
|
6658 besök totalt |
|
Bilder kommer imorgon. Sitter på en buss till vårt kära grannland ;-).
Fabrikatet är Concad Konstruktion AB: Dimensioner är följande. Utvändigt: hxbxd = 1710x1170x630 (mm) Invändigt: hxbxd = 785x785x600 (mm) Ström: 220V Utsugsfläkt Lysrör Vikt: 80kg Luftförbrukning: 250-400l/min |
||
|
Hej.
om det är det du la upp bilder på så kostar det tyvärr inga 30 nytt. snarare 12 eller 17 berorende på om det är 8603 som är på broschyrbilden eller om det är E-128 som är det som är på fotot. _________________ Fredrik Heijel www.hondaklubben.com Super Seven Suzuki Swift Sport -14 Toyota Rav4 Gazoo Racing -24 Civic -00 BilsportSS 1.24.12 såld
|
||
|
Jag är ingen expert på blästerskåp. Tror att det är rätt billigt ändå och då jag köpte det så sa de att nypriset var 28 000kr. Broschyren medföljde skåpet då det var nytt. Dock så är jag osäker på ålder.
Jag är ganska säker på att det är skåpet på bilden då jag tog den bilden igår. Det är inget litet Julaskåp direkt.
|
||
|
7000 är helt ok pris.
Bra skåp för bilhobbybruk! Där är ju både fläkt och en liten cyklon för filtrering av luften. Jag har koll på mina konkurenter (jag ritar blästermaskiner...)
Det som är fotat som står på en pall tycker jag se ut att vara ett E-128 skåp vilket är större, men stämmer inte med måtten du skrev upp. Måtten du skrev är för 8603 skåpet. _________________ Fredrik Heijel www.hondaklubben.com Super Seven Suzuki Swift Sport -14 Toyota Rav4 Gazoo Racing -24 Civic -00 BilsportSS 1.24.12 såld
|
||
|
Re:
Jag satte priset till 7k och detta har jag nu bud på. Om vederbörande person inte hör av sig på torsdag så skickar jag ett PM om det fortfarande är intressant? Mvh Michael |
||
![]() |
SÄLJES
SÅLT
|
6658 besök totalt |