Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÅLT
6658 besök totalt
Avregistrerad (0112)

Här sen Apr 2004
Inlägg: 373


Trådstartare
SÅLT

...
Citera
fredrik larsson
Lund
Här sen Maj 2005
Inlägg: 1001



Hej

Har du några bilder?
Dimensioner samt fabrikat?

_________________
Fredrik Larsson
M3-88 Z3M Coupe-99
Citera
Avregistrerad (0112)

Här sen Apr 2004
Inlägg: 373


Trådstartare
Bilder kommer imorgon. Sitter på en buss till vårt kära grannland ;-).

Fabrikatet är Concad Konstruktion AB:
Dimensioner är följande.
Utvändigt: hxbxd = 1710x1170x630 (mm)
Invändigt: hxbxd = 785x785x600 (mm)

Ström: 220V
Utsugsfläkt
Lysrör
Vikt: 80kg
Luftförbrukning: 250-400l/min
Citera
Fixxe
Halmstad
Här sen Okt 2004
Inlägg: 1375



Hej.
om det är det du la upp bilder på så kostar det tyvärr inga 30 nytt.
snarare 12 eller 17 berorende på om det är 8603 som är på broschyrbilden eller om det är E-128 som är det som är på fotot.

_________________
Fredrik Heijel
www.hondaklubben.com
Super Seven
Suzuki Swift Sport -14
Toyota Rav4 Gazoo Racing -24
Civic -00 BilsportSS 1.24.12 såld
Citera
Avregistrerad (0112)

Här sen Apr 2004
Inlägg: 373


Trådstartare
Jag är ingen expert på blästerskåp. Tror att det är rätt billigt ändå och då jag köpte det så sa de att nypriset var 28 000kr. Broschyren medföljde skåpet då det var nytt. Dock så är jag osäker på ålder.
Jag är ganska säker på att det är skåpet på bilden då jag tog den bilden igår.

Det är inget litet Julaskåp direkt.
Citera
Fixxe
Halmstad
Här sen Okt 2004
Inlägg: 1375



7000 är helt ok pris.
Bra skåp för bilhobbybruk!
Där är ju både fläkt och en liten cyklon för filtrering av luften.


Jag har koll på mina konkurenter (jag ritar blästermaskiner...)

Det som är fotat som står på en pall tycker jag se ut att vara ett E-128 skåp vilket är större, men stämmer inte med måtten du skrev upp.
Måtten du skrev är för 8603 skåpet.

_________________
Fredrik Heijel
www.hondaklubben.com
Super Seven
Suzuki Swift Sport -14
Toyota Rav4 Gazoo Racing -24
Civic -00 BilsportSS 1.24.12 såld
Citera
Avregistrerad (0112)

Här sen Apr 2004
Inlägg: 373


Trådstartare
Argh, en blästerskåpsexpert, det ante mig. =). Måtten jag skrev är de som står i de papper som medföljer så det är möjligtvis fel på några cm.

Kommer en spekulant på torsdag. =)
Citera
p. johansson
vårgårda
Här sen Jan 2005
Inlägg: 527



är det försent att lägga bud nu?

_________________
peter johansson
Citera
Avregistrerad (0112)

Här sen Apr 2004
Inlägg: 373


Trådstartare
Hej,

Nejdå, budet ligger på 5000kr. Jag är bara hemma på torsdag och fredag.

Mvh Michael
0708585595
Citera
p. johansson
vårgårda
Här sen Jan 2005
Inlägg: 527



5500:- bjudet när måste det hämtas? e nyopererad därav frågan.

_________________
peter johansson
Citera
Avregistrerad (0112)

Här sen Apr 2004
Inlägg: 373


Trådstartare
Helst på torsdag. Funkar även på fredagen.

Mvh Michael
Citera
Avregistrerad (0112)

Här sen Apr 2004
Inlägg: 373


Trådstartare
SÅLT för 7k.

Mvh Michael
Citera
p. johansson
vårgårda
Här sen Jan 2005
Inlägg: 527



Fick jag lägga nåt mer bud??

_________________
peter johansson
Citera
Avregistrerad (0112)

Här sen Apr 2004
Inlägg: 373


Trådstartare
Re:

p. johansson skrev:
Fick jag lägga nåt mer bud??


Jag satte priset till 7k och detta har jag nu bud på. Om vederbörande person inte hör av sig på torsdag så skickar jag ett PM om det fortfarande är intressant?

Mvh Michael
Citera
p. johansson
vårgårda
Här sen Jan 2005
Inlägg: 527



Japp tar det om han hoppar av.

_________________
peter johansson
Citera
Avregistrerad (0112)

Här sen Apr 2004
Inlägg: 373


Trådstartare
Nu är det borta thumbs up
Citera
SÄLJES
SÅLT
6658 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande