Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES: CASTROL SRF Bromsvätska och OKQ8 F1 10-50w
1460 besök totalt
Jonas@ZIP
Sundsvall
Här sen Mar 2011
Inlägg: 418


Trådstartare
SÄLJES: CASTROL SRF Bromsvätska och OKQ8 F1 10-50w

Vi lämnar 20% rabatt på Castrol SRF bromsvätska till REJSA medlemmar och lika mycket på OK/Q8 F1 10-50 oljan. ( Vi har fö hela OK/Q8's sortiment på olja och fetter, från 1l till 200l fat! )

Det går bra att betala med tex VISA/MASTERCARD kort för den som vill ha sin olja/vätska fort!

Alla priser plus frakt!

http://www.jawsmotorsport.se/castrol-srf-bromsvatska/18-0
http://www.jawsmotorsport.se/ok-q8-f1/76-1



Mvh

JAWS Motorsport AB
0768-311976
www.jawsmotorsport.se

P.s vi har fått tillstånd att annonsera som företag här under privatannonser tillsvidare

_________________
- Jonas Eriksson -

//

Tel: 0707902629
Citera
Lars Falk
Bromma
Här sen Nov 2002
Inlägg: 13419

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

Re: SÄLJES: CASTROL SRF Bromsvätska och OKQ8 F1 10-50w

JAWS Motorsport skrev:
http://www.jawsmotorsport.se/ok-q8-f1/76-1

Kan ni få fram 20liters förpackningar till bra pris?
Har ni även Excel 5W-40 i sortimentet?

_________________

Rice and shine
Citera
Jonas@ZIP
Sundsvall
Här sen Mar 2011
Inlägg: 418


Trådstartare
Re: SÄLJES: CASTROL SRF Bromsvätska och OKQ8 F1 10-50w

Lars Falk skrev:
JAWS Motorsport skrev:
http://www.jawsmotorsport.se/ok-q8-f1/76-1

Kan ni få fram 20liters förpackningar till bra pris?
Har ni även Excel 5W-40 i sortimentet?


F1 finns vad jag vet bara på 4 och 1liters förp.

Vi har Excel oxå och dom flesta "vanliga" finns på 20 liter.

_________________
- Jonas Eriksson -

//

Tel: 0707902629
Citera
Lars Falk
Bromma
Här sen Nov 2002
Inlägg: 13419

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

Re: SÄLJES: CASTROL SRF Bromsvätska och OKQ8 F1 10-50w

JAWS Motorsport skrev:
F1 finns vad jag vet bara på 4 och 1liters förp.
Det kan nog stämma. Jag har fått samma besked från annat håll...

JAWS Motorsport skrev:
Vi har Excel oxå och dom flesta "vanliga" finns på 20 liter.
Vad kostar en 20 liters dunk Excel?

_________________

Rice and shine
Citera
Jonas@ZIP
Sundsvall
Här sen Mar 2011
Inlägg: 418


Trådstartare
Re: SÄLJES: CASTROL SRF Bromsvätska och OKQ8 F1 10-50w

Lars Falk skrev:
JAWS Motorsport skrev:
F1 finns vad jag vet bara på 4 och 1liters förp.
Det kan nog stämma. Jag har fått samma besked från annat håll...

JAWS Motorsport skrev:
Vi har Excel oxå och dom flesta "vanliga" finns på 20 liter.
Vad kostar en 20 liters dunk Excel?


Jag Pm:ar dig pris!

_________________
- Jonas Eriksson -

//

Tel: 0707902629
Citera
SÄLJES
SÄLJES: CASTROL SRF Bromsvätska och OKQ8 F1 10-50w
1460 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande