Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1394 besök totalt |
Scuderian- klädsel??
Precis som du säger kan man i april ha användning av allt från badbyxor till dunjacka. Shorts och gummistövlar har varit en inte alltför ovanlig kombination dom senaste vårarna ![]() Jeans, piké/T-shirt och en extra tröja brukar vara normalklädsel på dagarna. Till avslutningsbanketten är slips och kavaj att föredra, särskilt när du ska upp på podiet och hämta din buckla ![]() Glöm inte att ta med hjälmen ![]() _________________ Erik Woode |
||||
Re: Scuderian- klädsel??
Jeans, piké/T-shirt och en extra tröja brukar vara normalklädsel på dagarna. Precis som på banmöte hemma med andra ord Till avslutningsbanketten är slips och kavaj att föredra, särskilt när du ska upp på podiet och hämta din buckla ![]() Som första gångare på kursen är väl oddsen i grupp 11 inte särskilt gynsamma för det... ![]() Tack Erik! _________________ Patrik Ljunggren |
||||
Säg inte det - tänk på att gruppen är indelad i två klasser Routiniert och Sportfahrer. Du kommer alltså att tävla i den senare och där är det nog flera första gångare i år. Såg att du fick utömmnade svar av mode-oraklet Erik W så där är det inte mycket att tillägga! ![]() _________________ Med vänliga hälsningar Anders Jonsson |
||||
Anders, då var trycket tillbaka på en!! ![]() ![]() Anders, OT, jag svarade i "rätt" avdelning ang min luft trycksfråga, det är 2.5 bar fram resp 3.0 bar. Vad sägs? _________________ Patrik Ljunggren |
||||
Jag minns själv min första kurs. Hade köpt RS -92 och kört bana här hemma, tyckte jag hade ganska bra koll. Efter 4 dagar i Eifel-bergen tillsammans med herrar som Lindén, Dr. Pehrson och Koit så kom jag hem med något stukat självförtroende. Tog faktiskt ett par år innan jag "vågade" återvända ![]() Nåväl, på den tiden var det ju ![]() ![]() ![]()
Jag såg det, har svarat där också - jag tror det blir bra med 2.5 och 3.0. Skall bli kul att se din bil - det var ett tag sedan sist och jag har alltid tyckt att den var lite extra cool med sin ovanliga färg. Mvh Anders _________________ Med vänliga hälsningar Anders Jonsson |
||||
[quote="Anders Jonsson Skall bli kul att se din bil - det var ett tag sedan sist och jag har alltid tyckt att den var lite extra cool med sin ovanliga färg. Mvh Anders[/quote] Tack! Alltid kul att höra andras uppskattning, jag tyckte också den var cool, då den har ju som du vet en färg som inte finns, och det från fabrik. Jag pratade med Jan-Erik Nyberg precis när jag såg den, han varnade mig att är du inte förbered på att köpa den skall du inte åka upp (till Sthlm). Den är i superskick ( och är det fortfarande). Vi ses när Gröna Grodan är nere i det gröna h-e... ![]() _________________ Patrik Ljunggren |
||||
Tack! Alltid kul att höra andras uppskattning, jag tyckte också den var cool, då den har ju som du vet en färg som inte finns, och det från fabrik. Jag pratade med Jan-Erik Nyberg precis när jag såg den, han varnade mig att är du inte förbered på att köpa den skall du inte åka upp (till Sthlm). Den är i superskick ( och är det fortfarande). Vi ses när Gröna Grodan är nere i det gröna h-e... ![]() Patrik, du får inte prata så mycket om din RS-92:a utan att visa bilder ![]() In och skriv i "våra banåkarbilar" NU! ![]() Mvh, Björn _________________ /Björn Olander fd Nilsson Tel: 0704-847656 Porsche 944 TURBO |
||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
1394 besök totalt |