|
Lillen
Ume
Här sen Jul 2003
Trådstartare

09 Jun 2011 15:31
FORMULA 1 GRAND PRIX DU CANADA
Dags för Motreal.
Alltid händelserika rejs.
Är de andra på gång nu eller kommer Vettel att utklassa igen?
_________________ Jocke Hellqvist.
|
igloo
Örebro
Här sen Jun 2006

09 Jun 2011 17:06
2st DRS-zoner denna gång
Från formula1.com:
"There will be two DRS zones for the first time this season, on the final straight and the front straight with a single detection point exiting the hairpin, though opinion among the teams is divided as to whether the device will be as beneficial on this track as it was in Malaysia and China."
_________________ Anders Igelström
|
Sörpan
Slåtte
Här sen Nov 2002

10 Jun 2011 22:43
Wall of Champions har skördat ett offer igen, Vettel den här gången. Delar Åsa ersätter Perez i Sauber eftersom han inte kändes sig hundra efter första träningspasset.
_________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson)
"Raksträckor är bara en transport till nästa kurva"
|
Schumi
Örebro
Här sen Feb 2004

10 Jun 2011 22:48
Re:
Sörpan skrev: | Wall of Champions har skördat ett offer igen, Vettel den här gången. Delar Åsa ersätter Perez i Sauber eftersom han inte kändes sig hundra efter första träningspasset. |
Får be om ursäkt men är det bara jag som är trött på alla dessa torra smeknamn? Är inte ens kul att läsa dessa inlägg längre om F1, Delar Åsa...men för f*n...kom på något bättre i så fall...som sagt: ber om ursäkt men jag är såååå trött på dessa torftliga smeknamnen...det är fredag, jag har jobbat häcken av mig och så...
|
Sörpan
Slåtte
Här sen Nov 2002

10 Jun 2011 22:51
Re:
Schumi skrev: | Sörpan skrev: | Wall of Champions har skördat ett offer igen, Vettel den här gången. Delar Åsa ersätter Perez i Sauber eftersom han inte kändes sig hundra efter första träningspasset. |
Får be om ursäkt men är det bara jag som är trött på alla dessa torra smeknamn? Är inte ens kul att läsa dessa inlägg längre om F1, Delar Åsa...men för f*n...kom på något bättre i så fall...som sagt: ber om ursäkt men jag är såååå trött på dessa torftliga smeknamnen...det är fredag, jag har jobbat häcken av mig och så... |
Ren rutin och slarvighet, jag ber om ursäkt i så fall. Men din signatur då?
|
Schumi
Örebro
Här sen Feb 2004

10 Jun 2011 23:13
Re:
Sörpan skrev: | Schumi skrev: | Sörpan skrev: | Wall of Champions har skördat ett offer igen, Vettel den här gången. Delar Åsa ersätter Perez i Sauber eftersom han inte kändes sig hundra efter första träningspasset. |
Får be om ursäkt men är det bara jag som är trött på alla dessa torra smeknamn? Är inte ens kul att läsa dessa inlägg längre om F1, Delar Åsa...men för f*n...kom på något bättre i så fall...som sagt: ber om ursäkt men jag är såååå trött på dessa torftliga smeknamnen...det är fredag, jag har jobbat häcken av mig och så... |
Ren rutin och slarvighet, jag ber om ursäkt i så fall. Men din signatur då?  |
Menar du Schumi? Som han blivit kallad av hela världen i typ drygt 16 år? Skillnad mot Delar Åsa eller vad tycker du själv?
|
Spelwilly
Halland
Här sen Feb 2008

11 Jun 2011 15:21
Re:
Schumi skrev: | Sörpan skrev: | Schumi skrev: | Sörpan skrev: | Wall of Champions har skördat ett offer igen, Vettel den här gången. Delar Åsa ersätter Perez i Sauber eftersom han inte kändes sig hundra efter första träningspasset. |
Ren rutin och slarvighet, jag ber om ursäkt i så fall. Men din signatur då?  |
Menar du Schumi? Som han blivit kallad av hela världen i typ drygt 16 år? Skillnad mot Delar Åsa eller vad tycker du själv? |
Tycker själv att Delar Åsa var lite halv kul
_________________ Willy Speljak
Corvette C4
Husbil
|
steffe
Stockholm N
Här sen Feb 2003
Moderator
_________________ /mvh Stefan Björklund
Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit!
F1-bärgare
|
Christian Carlsson
Åmål
Här sen Mar 2003

11 Jun 2011 22:10
Re:
Schumi skrev: | Sörpan skrev: | Wall of Champions har skördat ett offer igen, Vettel den här gången. Delar Åsa ersätter Perez i Sauber eftersom han inte kändes sig hundra efter första träningspasset. |
+1
ÄNGELHoLM
Här sen Apr 2007

11 Jun 2011 22:29
Re:
Christian Carlsson skrev: | Schumi skrev: | Sörpan skrev: | Wall of Champions har skördat ett offer igen, Vettel den här gången. Delar Åsa ersätter Perez i Sauber eftersom han inte kändes sig hundra efter första träningspasset. |
+1 |
+1
_________________ Johan Roxlin
Caterham Super 7
Phantom P91
MSCC
|
Sörpan
Slåtte
Här sen Nov 2002

12 Jun 2011 00:06
om vi nu ska återgå till ämnet så tog Vettel pole igen. Pedro de la Rosa kvalade in på sjuttonde plats.
|
Sörpan
Slåtte
Här sen Nov 2002

12 Jun 2011 17:28
Det ser blött ut på Ile Notre Dame.
|
Michael Bäck
Sverige
Här sen Aug 2003

12 Jun 2011 18:07
Meningslös saftey car start
_________________ Michael Bäck
BMW 328is -84 BmwCup #50
|
Michael Bäck
Sverige
Här sen Aug 2003

12 Jun 2011 18:22
Nu var hamilton ute först stötte han & webber ihop i starten sen körde han in i button & fick bryta
_________________ Michael Bäck
BMW 328is -84 BmwCup #50
|
Colin
Forshaga
Här sen Jan 2003

12 Jun 2011 18:28
Gött! Nu får vi en dryg timme utan folkraceförraren..
_________________ Mvh
Per Bodin
Karlstad
BMW M3 -97 bansmiskaren
BMW M5 -93
BMW 330i -01
BMW 323ti -99
Chevrolet Camaro SS 1LE -17
|
Mats Karlsson
Vargön
Här sen Feb 2003

12 Jun 2011 18:35
safety car igen....grrrrrrr
|
fredrik larsson
Lund
Här sen Maj 2005

12 Jun 2011 18:43
Mycket racing bakom Safety Car denna helgen.....
hoppas regnet avtar snart...
_________________ Fredrik Larsson
M3-88 Z3M Coupe-99
|
Spelwilly
Halland
Här sen Feb 2008

12 Jun 2011 18:48
och nu är det dags att puttsa lite på bilarna
Tråkigt med regnet.
_________________ Willy Speljak
Corvette C4
Husbil
|
Mats Karlsson
Vargön
Här sen Feb 2003

12 Jun 2011 18:48
rödflagg
|
Lennart Mäkinen
Hjälsta
Här sen Nov 2002

12 Jun 2011 18:54
Jag trodde F1 var en utomhussport. Går det inte att köra i 300 så får man väl köra i 250.
Får väl hoppas Hamilton får nåt tiotals platsers nedflyttning i nästa race...
_________________ Man kan inte ha samma bil hela livet!
|
Mats Th
Täby
Här sen Apr 2006

12 Jun 2011 19:07
Blev det rödflaggat pga regn? Hur mkt regnar det?
|
|