Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
2696 besök totalt |
C30, superbilen från polestar gör rekord-jakt på Nür,..suck.
Vår svenska stolthet och deras lama rekord-jakt. Suck, här är historien man skäms för (lite överdrivet) Volvo C30 Polestar raketen kör nur på just under 9 http://www.autolife.se/page/60935/?M _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||
|
||||
Ja men snälla du!
Vad spelar det för roll? ![]() Låt dem hållas och synas i medier. All reklam är bra reklam, typ. ![]() Dem kom ju undan med lanseringen av bilen som skall bromsa automatiskt, villket gick gallant, om ni minns. Så jag höjer knappast på ögonbrynen längre, för såna här petitesser. Alla vill inte ha en Volvo och dem som köper Volvo bryr sig ändå inte om hur fort det går, eller inte går på Nur. ----- Edit: Filmen var riktigt bra klippt och jag hade nog inte ens vågat ut mig på banan, under dem vidiriga förhållandena. _________________ Mvh Benci_Hovanyi ![]() Gotland Ring 1:33,33s |
||||
Re:
Nope, Robert Dahlgren STCC mästare 2010 |
||||
Spelar förmodligen ingen roll att det blev som det blev, det går bra för Volvo i dag.
Kanske Saab skulle slänga ihop en ringenräser lite snabbt (annan mapp+spridare på en twinscroll 9-3. 400 hk, trevliga r-däck...). Anlita en van ringenrattvridare och dra ner och sätt en sub åttatid. Hur svårt kan det vara? ![]() _________________ Jörgen Eriksson |
||||
Re:
Jag hörde att de stack i torsdags men kom inte över bron då kreditkordet var övertrasserat. Efter att ha pantat burkar i Malmö kom de över bron fredag eftermiddag. Sedan var Shell-kortet spärrat strax före Rödby så de bytte reservhjul och bilradio mot halv tank och en enkel biljett till färjan. Sist någon hörde av dem var i tisdags då de ringt hem till huvudkontoret, men ingen uppfattade vad de hade för ärende innan Telia stängde av telefonerna för dem. Typ. _________________ Anders Hansson |
||||
Re:
+1 ![]() Men allvarligt Saab. FÖR HELVETE! Hur svårt kan det vara? Jag vet ju att ni behöver det. Nudge, nudge. Wink, wink. You know what i mean. Sociala media skulle explodera av inlägg och artiklar. Reklam för miljarder nästan alldeles gratis. Gaaah! _________________ Jörgen Eriksson |
||||
Re:
Ja, snälla du, det är bara så löjligt. Finns ingen biltillverkare i hela vida världen som skulle komma på att göra något liknande. Lamt, nästintill pinsamt. Nej all reklam är inte bra reklam. Denna bilen har fått bra reklam i överflöd sedan journalisterna först skådade den för länge sedan. Detta var ju bara onödigt ![]() Alla andra vet hur man gör, men inte volvo. Fransmännen var nyligen på rekord-jakt, de satt nytt rekord för fwd med tiden 8.08 på sa varvet. http://www.youtube.com/watch?v=FKgAz Volvo borde låtit bli att publicera tider/farter överhuvudtaget, artikel hade inte överhuvudtaget blivit sämre. Tvärt om, bättre utan det. Sedan återkommit med en riktig tid. _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||
Re:
och ![]() Frågan för fortfarande berättigad men jag kanske måste lägga till ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 ![]() |
||||
Kanske bör du som moderator i vart fall överväga att låta bli en sådan onödig kommentar? ("och")
Du som moderator bör kanske överväga att låta mig starta min tråd och sedan vidare låta mig förundras över volvos rekord-jakt utan att tillföra "och" kommentarer. Allt annat än OCH kommentarer tas glatt emot. Maken till löjligt och lamt rekord-försökt publicerar man bara inte:-). Är det ok med dig Michael Bäck att jag fortsätter förundras över detta tafatta rekord-försök i skrift i min tråd? ![]() _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||
Re:
Det finns säker många förklaringar tiull C30ins (kassa) tid men som nån skrev all publlicitet är bra publicitet även om det är en tafatt tid på ringen. De gjorde ju i alla fall ett försök med en volvo dessutom ![]() för för man syns i medierna & där gäller syns man inte finns man inte ![]() _________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 ![]() |
||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
2696 besök totalt |