Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Nürburgring
C30, superbilen från polestar gör rekord-jakt på Nür,..suck.
2696 besök totalt
Göte RS6 Sjögren
stockholm
Här sen Maj 2004

Trådstartare

Vår svenska stolthet och deras lama rekord-jakt.

Suck, här är historien man skäms för (lite överdrivet)

Volvo C30 Polestar raketen kör nur på just under 9

http://www.autolife.se/page/60935/?MessageStart=1

Göteborg
Här sen Sep 2004

Haha

Benci
Stockholm
Här sen Sep 2003

Ja men snälla du!
Vad spelar det för roll?

Låt dem hållas och synas i medier.
All reklam är bra reklam, typ.

Dem kom ju undan med lanseringen av bilen som skall bromsa automatiskt, villket gick gallant, om ni minns.
Så jag höjer knappast på ögonbrynen längre, för såna här petitesser.

Alla vill inte ha en Volvo och dem som köper Volvo bryr sig ändå inte om hur fort det går, eller inte går på Nur.

-----
Edit: Filmen var riktigt bra klippt och jag hade nog inte ens vågat ut mig på banan, under dem vidiriga förhållandena.

Gotland Ring 1:33,33s
Citera
Michael Bäck
Sverige
Här sen Aug 2003

En blöttid är ju rätt ointressant en vettigt torrtid klart intressantare.

BMW 328is -84 BmwCup #50

Citera
Jörgen (Jet)
Stockholm/Skogås
Här sen Apr 2003

Deras tid är ju nästan som när Sabine körde BBC:s buss. Var det Clarkson som körde Volvon? Han har ju sagt att han älskar den i ett program.

Täby
Här sen Apr 2006

Re:

Jörgen (Jet) skrev:
Deras tid är ju nästan som när Sabine körde BBC:s buss. Var det Clarkson som körde Volvon? Han har ju sagt att han älskar den i ett program.

Nope, Robert Dahlgren STCC mästare 2010

88 E32
Norge
Här sen Sep 2010

Det var inte den tiden jag horte dom kjorde på der i hostas,hadde gladjan at vara der neda den helgen i okt 2010:-)

Stockholm/Skogås
Här sen Apr 2003

Spelar förmodligen ingen roll att det blev som det blev, det går bra för Volvo i dag.

Kanske Saab skulle slänga ihop en ringenräser lite snabbt (annan mapp+spridare på en twinscroll 9-3. 400 hk, trevliga r-däck...). Anlita en van ringenrattvridare och dra ner och sätt en sub åttatid. Hur svårt kan det vara?

Malmö
Här sen Feb 2004

Re:

Jörgen (Jet) skrev:
Spelar förmodligen ingen roll att det blev som det blev, det går bra för Volvo i dag.

Kanske Saab skulle slänga ihop en ringenräser lite snabbt (annan mapp+spridare på en twinscroll 9-3. 400 hk, trevliga r-däck...). Anlita en van ringenrattvridare och dra ner och sätt en sub åttatid. Hur svårt kan det vara?

Jag hörde att de stack i torsdags men kom inte över bron då kreditkordet var övertrasserat.

Efter att ha pantat burkar i Malmö kom de över bron fredag eftermiddag.

Sedan var Shell-kortet spärrat strax före Rödby så de bytte reservhjul och bilradio mot halv tank och en enkel biljett till färjan.

Sist någon hörde av dem var i tisdags då de ringt hem till huvudkontoret, men ingen uppfattade vad de hade för ärende innan Telia stängde av telefonerna för dem.

Typ.

Skåne
Här sen Nov 2002

Sweanders:

Stockholm/Skogås
Här sen Apr 2003

Re:

FredrikÅ skrev:
Sweanders:

+1

Men allvarligt Saab. FÖR HELVETE! Hur svårt kan det vara? Jag vet ju att ni behöver det. Nudge, nudge. Wink, wink. You know what i mean. Sociala media skulle explodera av inlägg och artiklar.

Reklam för miljarder nästan alldeles gratis. Gaaah!

stockholm
Här sen Maj 2004

Trådstartare
Re:

Benci skrev:
Ja men snälla du!
Vad spelar det för roll?

Dem kom ju undan med lanseringen av bilen som skall bromsa automatiskt, villket gick gallant, om ni minns.

Alla vill inte ha en Volvo och dem som köper Volvo bryr sig ändå inte om hur fort det går, eller inte går på Nur.

-----
Edit: Filmen var riktigt bra klippt och jag hade nog inte ens vågat ut mig på banan, under dem vidiriga förhållandena.

Ja, snälla du, det är bara så löjligt. Finns ingen biltillverkare i hela vida världen som skulle komma på att göra något liknande. Lamt, nästintill pinsamt. Nej all reklam är inte bra reklam. Denna bilen har fått bra reklam i överflöd sedan journalisterna först skådade den för länge sedan. Detta var ju bara onödigt

Alla andra vet hur man gör, men inte volvo. Fransmännen var nyligen på rekord-jakt, de satt nytt rekord för fwd med tiden 8.08 på sa varvet. http://www.youtube.com/watch?v=FKgAzd4whEg&feature=player_embedded . . . .

Volvo borde låtit bli att publicera tider/farter överhuvudtaget, artikel hade inte överhuvudtaget blivit sämre. Tvärt om, bättre utan det. Sedan återkommit med en riktig tid.

Sverige
Här sen Aug 2003

Re:

Göte RS6 Sjögren skrev:
Benci skrev:
Ja men snälla du!
Vad spelar det för roll?

-----

Ja, snälla du, det är bara så löjligt. Finns ingen biltillverkare i hela vida världen som skulle komma på att göra något liknande. Lamt, nästintill pinsamt. Nej all reklam är inte bra reklam. Denna bilen har fått bra reklam i överflöd sedan journalisterna för skådade den för länge sedan. Detta var ju bara onödigt

Alla andra vet hur man gör, men inte volvo. Fransmännen var nyligen på rekord-jakt, de satt nytt rekord för fwd med tiden 8.08 på sa varvet. http://www.youtube.com/watch?v=FKgAzd4whEg&feature=player_embedded . . . .

Volvo borde låtit bli att publicera tider/farter överhuvudtaget, artikel hade inte överhuvudtaget blivit sämre. Tvärt om, bättre utan det. Sedan återkommit med en riktig tid.

och

Frågan för fortfarande berättigad men jag kanske måste lägga till

BMW 328is -84 BmwCup #50

Citera
Göte RS6 Sjögren
stockholm
Här sen Maj 2004

Trådstartare
Kanske bör du som moderator i vart fall överväga att låta bli en sådan onödig kommentar? ("och")

Du som moderator bör kanske överväga att låta mig starta min tråd och sedan vidare låta mig förundras över volvos rekord-jakt utan att tillföra "och" kommentarer. Allt annat än OCH kommentarer tas glatt emot. Maken till löjligt och lamt rekord-försökt publicerar man bara inte:-). Är det ok med dig Michael Bäck att jag fortsätter förundras över detta tafatta rekord-försök i skrift i min tråd?

Ängelholm
Här sen Nov 2008

...and the world will keep turning.

Citera
Michael Bäck
Sverige
Här sen Aug 2003

Re:

Göte RS6 Sjögren skrev:
Kanske bör du som moderator i vart fall överväga att låta bli en sådan onödig kommentar? ("och")

Du som moderator bör kanske överväga att låta mig starta min tråd och sedan vidare låta mig förundras över volvos rekord-jakt utan att tillföra "och" kommentarer. Allt annat än OCH kommentarer tas glatt emot. Maken till löjligt och lamt rekord-försökt publicerar man bara inte:-). Är det ok med dig Michael Bäck att jag fortsätter förundras över detta tafatta rekord-försök i skrift i min tråd?

Det finns säker många förklaringar tiull C30ins (kassa) tid men som nån skrev all publlicitet är bra publicitet även om det är en tafatt tid på ringen. De gjorde ju i alla fall ett försök med en volvo dessutom thumbs up 99,9% av vår befolkning vet inte om att tiden är kass & där det bra publicitet
för för man syns i medierna & där gäller syns man inte finns man inte

BMW 328is -84 BmwCup #50

Citera
Nürburgring
2696 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande