Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Foruminfo/frågor
Var bor ni?
1120 besök totalt
Berbel
Mellerud
Här sen Okt 2003

Trådstartare
Var bor ni?

Var bor ni gott folk? Själv är jag p.g. att flytta till Uddevalla, och skulle vilja komma i kontakt med folk därifrån. Alltid lite lättare om man lär känna lite folk i städer man bor
Ett + är om ni gilllar att skruva oxå (men eftersom det "bara" är sånt folk här så... ).
Vore trevligt att kunna träffas nån gång.
Ha det gott/Berbel

Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
Forumägare

De flesta har skrivit in det i sina inställningar (som du också gjort) så då kan man se det till vänster om inläggen under avataren. Bra va

Lidköping
Här sen Nov 2002

Du kan också klicka på "medlemslista" uppe till höger och sedan sortera på "Bosatt i". Hux flux så ser du om du har några rejsakompisar där du bor.

Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
Forumägare

Nisse Classon skrev:
Du kan också klicka på "medlemslista" uppe till höger och sedan sortera på "Bosatt i". Hux flux så ser du om du har några rejsakompisar där du bor.

Va smart du är! thumbs up

Mellerud
Här sen Okt 2003

Trådstartare
Nisse Classon skrev:

Det funkar inte för mig att göra så. Kanske jag som gör fel, men...
Det val som fanns under medlemslistan är bl.a. "från" och då försvinner alla städer/orter som medlemmar skrivit in. Var även och kollade på den sidan utan att välja och då var det ju "bara" 46 sidor. Tar en stund att kolla igen alla. Tänkte att jag skulle vara lite lat när jag ställde frågan.
Var inte meningen att den skulle hamna i fel forum heller. Sorry for that
Ha det gott folk/Berbel

Fredrik - SLC

Här sen Nov 2002

Berbel skrev:
Nisse Classon skrev:

Det funkar inte för mig att göra så. Kanske jag som gör fel, men...
Det val som fanns under medlemslistan är bl.a. "från" och då försvinner alla städer/orter som medlemmar skrivit in. Var även och kollade på den sidan utan att välja och då var det ju "bara" 46 sidor. Tar en stund att kolla igen alla. Tänkte att jag skulle vara lite lat när jag ställde frågan.
Var inte meningen att den skulle hamna i fel forum heller. Sorry for that
Ha det gott folk/Berbel

Det som hände var nog att då visades först dom som inte skrivit in något alls på "Från".... hoppa fram ett par sidor så kommer Alingsås mfl A-orter.... så det funkar.

Foruminfo/frågor
Var bor ni?
1120 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande