Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
1120 besök totalt |
Var bor ni?
Var bor ni gott folk? Själv är jag p.g. att flytta till Uddevalla, och skulle vilja komma i kontakt med folk därifrån. Alltid lite lättare om man lär känna lite folk i städer man bor ![]() Ett + är om ni gilllar att skruva oxå (men eftersom det "bara" är sånt folk här så... ![]() Vore trevligt att kunna träffas nån gång. Ha det gott/Berbel _________________ Henrik Magnusson BMW 320d till vardags |
||||
Det funkar inte för mig att göra så. Kanske jag som gör fel, men... ![]() Det val som fanns under medlemslistan är bl.a. "från" och då försvinner alla städer/orter som medlemmar skrivit in. Var även och kollade på den sidan utan att välja och då var det ju "bara" 46 sidor. Tar en stund att kolla igen alla. Tänkte att jag skulle vara lite lat när jag ställde frågan. Var inte meningen att den skulle hamna i fel forum heller. Sorry for that ![]() Ha det gott folk/Berbel _________________ Henrik Magnusson BMW 320d till vardags |
||||
Det som hände var nog att då visades först dom som inte skrivit in något alls på "Från".... hoppa fram ett par sidor så kommer Alingsås mfl A-orter.... så det funkar. |
||||
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
1120 besök totalt |