Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
2192 besök totalt |
2011-07-09 Konbana med Ankans vänner på Lunda
![]() Jag spenderade några timmar på Lunda idag med Ankan och hennes vänner. Fantastiskt kul och opretentiöst. ![]() Premiär för min dotter Anna att köra slalom. Hon tyckte det var skitkul. Så nu är hon väl också hooked... ![]() Lite bilder kommer nog senare. Ska bara ta ett svalkande dopp i plaskdammen och en pilsner först... ![]() |
||
Nåra snabba pix utan kommentarer. Bilderna får tala för sig själva.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Annas slalompremiär. Gav mersmak! |
||
Tack för att ni kom!
Kul att Anna oxå gillade det så mycket. Jag är nöjd med min körning. Kapade 7sek på första och sista tid ![]() ![]() Nu solbränd och nöjd. Tack för bilderna Lasse ![]() _________________ Angelika Almstedt - kör svensson-bil och bakar cupcakes nu förtiden. |
||
Var riktigt kul!
![]() Banan var bra och medtävlarna var trevliga. ![]() Dessutom slog jag pappa och satte snabbaste tid totalt. ![]() ![]() En liten filmsnutt: http://youtu.be/Js6aeUegrTQ?hd=1 _________________ ![]() |
||
Ska en Lotus kränga så här mycket? Ser ju inte klok ut...
![]() https://rejsa.nu/im/_2011/35_2011-07 _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||
Re:
Komfortbilar, ju. ![]() Den svarta kränger endel den med, samt lyfter hjulen ibland. Det är väl bara att inse att kraven för engelska b-roads är annorlunda än för slalom, typ. ![]() Nåja, bilarna är rätt roliga ändå... ![]() _________________ ![]() |
||
Re:
Bra kört grabben. ![]() Du slog min tredje repa med tjugonio hundradelar på ditt femtielfte "jag måste vara snabbast"-försök. Jag hade ballast i form av en passagerare i bilen, körde med en hand och petade mig i näsan. Dessutom blev jag bländad av solen. ![]() Starkt jobbat junior. ![]() ![]() Fan vet om inte det var uppförsbacke just när jag körde oxå... ![]() ![]() |
||
Japp det var stjärnan som var med och körde.. Mita har semester.. så de har inte sålt 206an
![]() Kul var det iaf ![]() _________________ Angelika Almstedt - kör svensson-bil och bakar cupcakes nu förtiden. |
||
Re:
Kanon! _________________ Angelika Almstedt - kör svensson-bil och bakar cupcakes nu förtiden. |
||
![]() |
Eftersnack
![]() |
2192 besök totalt |