| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Garagerens! fälgar, wastegate, dump m.m m.m
|
2031 besök totalt |
|
Dags att rensa ur lite i garaget inför kommande garageflytt: 4 st 19" OZ racing magnesium fälgar med centrumbult. Inte många skavanker dock skitiga och skulle behöva tvättas av så dom blir i riktigt bra skick. Mer info om ET m.m kommer. Missade tyvärr att kolla detta när jag var ut i garaget. Pris: 9500:- eller bud.
Komplett sats nya ställbara Koni dämpare till Golf 4. Kanske passar flera bilar? Utan fjädrar. Pris: 3000:- eller bud.
Ny Greedy Type-RS II dumpventil (vet ej om den är äkta eller inte) Kan väljas som återcirkulerande eller öppen. Adapter, packningar och slang medföljer. Pris: 850:- eller bud
Ny 35mm wastegate. No-name. Skruvar, flänsar och packningar medföljer. Pris: 850:- eller bud
Ny boostcontroller. T-kors, slang medföljer. Pris: 250:- eller bud
Ny styrväxel. Ska sitta på VW/audi dock osäker på exakt vilken modell. Ca 63cm lång. Pris: 2000:- eller bud
Styrväxeln kan köpas med nya styrleder också. Då blir den ca 1,4m lång istället. Pris med styrleder: 2500:- eller bud. Sierra cosworth vxllåda, trasig. Alla inre delar ligger i en kartong. Kanske någon som behöver till något? "Växel kedjan" eller vad den kallas som brukar bli slitna är i bra skick. Pris: Bud på denna. Cosworth 4x4 bakbrygga med diff osv. Ska funka bra enligt han jag köpte den av. Har bara legat och tagit upp plats. Pris: Bud på denna. Alla grejer finns i Västerås och kan självklart skickas med bussgods eller liknande mot frakt kostnaden. Mig når man på 070-4451509. Är det något specifikt ni undrar över så är det bara att hojta till. Kan självklart ta mer bilder på något om det är så. _________________ Christofer Heurlin |
![]() |
SÄLJES
|
2031 besök totalt |