Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Garagerens! fälgar, wastegate, dump m.m m.m
2031 besök totalt
snaps
västerås
Här sen Apr 2007
Inlägg: 170


Trådstartare
S: Garagerens! fälgar, wastegate, dump m.m m.m

Dags att rensa ur lite i garaget inför kommande garageflytt:


4 st 19" OZ racing magnesium fälgar med centrumbult.
Inte många skavanker dock skitiga och skulle behöva tvättas av så dom blir i riktigt bra skick. Mer info om ET m.m kommer. Missade tyvärr att kolla detta när jag var ut i garaget.

Pris: 9500:- eller bud.




Komplett sats nya ställbara Koni dämpare till Golf 4. Kanske passar flera bilar? Utan fjädrar.

Pris: 3000:- eller bud.



Ny Greedy Type-RS II dumpventil (vet ej om den är äkta eller inte) Kan väljas som återcirkulerande eller öppen. Adapter, packningar och slang medföljer.

Pris: 850:- eller bud



Ny 35mm wastegate. No-name. Skruvar, flänsar och packningar medföljer.

Pris: 850:- eller bud



Ny boostcontroller. T-kors, slang medföljer.

Pris: 250:- eller bud



Ny styrväxel. Ska sitta på VW/audi dock osäker på exakt vilken modell. Ca 63cm lång.

Pris: 2000:- eller bud



Styrväxeln kan köpas med nya styrleder också. Då blir den ca 1,4m lång istället.

Pris med styrleder: 2500:- eller bud.

Sierra cosworth vxllåda, trasig. Alla inre delar ligger i en kartong. Kanske någon som behöver till något? "Växel kedjan" eller vad den kallas som brukar bli slitna är i bra skick.

Pris: Bud på denna.

Cosworth 4x4 bakbrygga med diff osv. Ska funka bra enligt han jag köpte den av. Har bara legat och tagit upp plats.

Pris: Bud på denna.


Alla grejer finns i Västerås och kan självklart skickas med bussgods eller liknande mot frakt kostnaden. Mig når man på 070-4451509.

Är det något specifikt ni undrar över så är det bara att hojta till. Kan självklart ta mer bilder på något om det är så.

_________________
Christofer Heurlin
Citera
snaps
västerås
Här sen Apr 2007
Inlägg: 170


Trådstartare
Bumpar denna lite då så här kvällen innan julafton och önskar samtidigt en God Jul !

_________________
Christofer Heurlin
Citera
snaps
västerås
Här sen Apr 2007
Inlägg: 170


Trådstartare
Upp

_________________
Christofer Heurlin
Citera
snaps
västerås
Här sen Apr 2007
Inlägg: 170


Trådstartare
Bumpar denna.

Inga priser är skriva i sten så var inte rädda för att buda om det skulle vara så.

_________________
Christofer Heurlin
Citera
snaps
västerås
Här sen Apr 2007
Inlägg: 170


Trådstartare


Som sagt, lägg ett bud då grejerna bara ligger och "skräpar" för tillfället

_________________
Christofer Heurlin
Citera
snaps
västerås
Här sen Apr 2007
Inlägg: 170


Trådstartare

_________________
Christofer Heurlin
Citera
SÄLJES
S: Garagerens! fälgar, wastegate, dump m.m m.m
2031 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande